بازدید معاون پشتیبانی و معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان از مدارس تلاش و شهید خدایی

پانا(زنجان)- با حضور حسنلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وبهرامی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از مدارس تلاش و شهید خدایی زنجان بازدید به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۵۸۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پشتیبانی و معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان از مدارس تلاش و شهید خدایی

در این بازدید حسین حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل، ضمن عرض تبریک بابت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به همکاران و استفاده حداکثری از ظرفیت های درامد زا در دو مدرسه تلاش و خدایی بیان کرد:با توجه به احداث زمین چمن مصنوعی در هر کدام از این آموزشگاه ها می توان با فنس کشی و آماده سازی محوطه از ظرفیت درآمدزایی این مجموعه ها استفاده کرد.

حسنلو خاطر نشان کرد: امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی اقشار جامعه و درآمد کم مردم علی الخصوص اولیای دانش آموزان با نیازهای ویژه که برای سرویس ایاب و ذهاب خود و هزینه های آن همواره دچار مشکل هستند می توان با توجه به ظرفیت های آموزشگاه قسمتی از آن هزینه ها را جبران کرد.

در ادامه این بازدید بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل نیز بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 99-98 را به همه همکاران این دو آموزشگاه تبریک گفت و ضمن بازدید از کلاس ها،کارگاه ها و آشنایی با دبیران از زحمات آنان تشکر نمود و افزود: کار در مدارس استثنایی ایثار است.

بهرامی بعد از بازدید از گلخانه مدرسه تلاش و شنیدن صحبت های اکبری مدیریت آموزشگاه، اظهار امیدواری کرد: از نیروی های طرحی و همینطور همکاری فنی و حرفه ای یک نیروی آشنا به کشاورزی جذب شود تا بتوان از ظرفیت بالقوه این مجموعه استفاده شود.

در ادامه :باغبانی رئیس اداره استثنایی نیز از حضور و توجه معاونان اداره کل تشکر کرد و ضمن شرح مشکلات بوجود آمده در زمینه ایاب و ذهاب این مدارس، خواستارهمکاری هر چه بیشتر ارگان های مرتبط برای حل این مشکلات شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار