بدرقه موکب‌داران اربعین از حرم مطهر امام راحل(ره)

شهرری (پانا) - کاروان موکب‌داران ده استان کشور تحت عنوان مواکب الاتحاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ‌ ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل از جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) به کربلا بدرقه شدند.

کد مطلب: ۹۵۸۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بدرقه موکب‌داران اربعین از حرم مطهر امام راحل(ره)

این مراسم با حضور سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حجت الاسلام حبیب الله ارزانی رئیس کانون‌های مساجد کشور برگزار شد و برنامه‌های فرهنگی همچون تعزیه، نمایش و قرائت دسته جمعی قرآن در این برنامه اجرا شد.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این مراسم اظهارداشت: آرمانهای امام خمینی(ره) همان ارزشهای امام حسین(ع) است که امروز پایدار مانده و حیف که امام راحل این روزها را ندید.

اوحدی ادامه داد: هم اکنون دشمنان اسلام برای خدشه دار کردن اربعین از امکانات لازم برخوردار هستند ولی این مدافعان حرم و رزمندگان اسلام بودند که کار بزرگی را انجام دادند و نقشه‌های دشمنان را بر آب کردند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: چراغ هدایت سیدالشهدا (ع) نورانی ترین مسیر است و اگر کسی این مسیر را پیدا کند هیچ وقت راهش را گم نمی کند.

رئیس سازمان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور نیز در ادامه این برنامه گفت: پیش بینی می شود بیش از بیست میلیون نفر جمعیت در این مراسم حضور پیدا کنند و حضور تک تک ما در این مراسم تاثیرگذار است.

حجت الاسلام حبیب الله ارزانی ادامه داد: کربلا مهم ترین مکان برای تربیت انسان‌هاست و باید از این فرصت استفاده شود و در این حماسه بزرگ شرکت کنیم.

او امام خمینی(ع) را خط‌شکن این حماسه بزرگ عنوان کرد و گفت: امام راحل بزرگترین معرفت بخشی و بصیرت افزایی را در این حماسه ایجاد کرده است و باید رهروان این راه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار