رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

مراسم جشن عاطفه ها همزمان در 30 پایگاه برگزار شد

شبانکاره،بوشهر(پانا)-مراسم جشن عاطفه ها همزمان در 30 پایگاه و با حضور رئیس و معاون آموزشی آموزش وپرورش، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره و سایر مسئولین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم جشن عاطفه ها همزمان در 30 پایگاه برگزار شد

در این مراسم که در آموزشگاه 13 آبان روستای دهداران سفلی برگزار شد رئیس آموزش وپرورش گفت: جشن عاطفه ها نماد کمک و نودوستی ما مردم ودانش آموزان ایران است که دست در دست هم می دهیم تا کمبود ها و نیاز های دیگر دانش آموزان نیازمند را تامین کنیم.

هوشنگ عباسی بیان کرد: جشن عاطفه ها باعث می شود تا فرهنگ نودوستی و کمک به دیگران در وجود دانش آموزان نهادینه شود و تاثیر مثبت و رو به جلو در اجتماعی شدن دانش آموزان خواهد داشت.

وی همچنین ابراز داشت: امسال مراسم جشن عاطفه ها همزمان در 30 پایگاه در مدارس منطقه شبانکاره برگزار می شود که 2700 پاکت جهت مشارکت دانش آموزان در تقسیم شادی ها بین آنها تقسیم شده است.

سپس رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: جشن عاطفه ها فرصتی است برای عشق ورزی و کمک به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعان خود برای حضور بدون دغدغه در مدارس و فراگیری علم و دانش هستند.
حسین رفیعی افزود: برگزاری این جشن زمان خوبی است تا با دستان پر مهر و با سخاوت خویش، گل های لبخندی بر چهره دانش آموزان بنشانیم و آنها را در فرا گیری علم ودانش یاری دهیم.

همچنین در این مراسم به دانش آموزانی که با کشیدن نقاشی با موضوع جشن عاطفه ها احساسات خود را در این زمینه بروز نمودند هدایایی از طرف رئیس آموزش وپرورش تعلق گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار