مراسم نمادین جشن مهر عاطفه ها در دبستان دخترانه تزکیه منطقه آب پخش برگزار شد

آب پخش،بوشهر(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت: ما امروز درس نوع دوستی را از شما فرا می گیریم تا فرهنگ نوع دوستی و کمک به هم نوع در جامعه اسلامی بیش از پیش ترویج پیدا کند.

کد مطلب: ۹۵۸۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم نمادین جشن مهر عاطفه ها در دبستان دخترانه تزکیه منطقه آب پخش برگزار شد

مراسم نمادین جشن عاطفه ها با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش ، رئیس اداره حراست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر، بخشدار آب پخش، امام جمعه، رئیس بهزستی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آب پخش با حضور پرشور دانش آموزان در دبستان دخترانه تزکیه آب پخش برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت: ما امروز درس نوع دوستی را از شما فرا می گیریم تا فرهنگ نوع دوستی و کمک به هم نوع در جامعه اسلامی بیش از پیش ترویج پیدا کند.

اکرم پاپری بیان داشت: : ترویج بیشتر فرهنگ همدلی، احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان نیازمند بخصوص در کودکی و نوجوانی از مهمترین اهداف معنوی جشن عاطفه ها در بین دانش آموزان است.

پاپری اظهار داشت: کمک های خیرخواهانه دانش آموزان حامل پیامهای ارزشمندی از طرف آنان است تا خیرخواهی و انسان دوستی را در جشن عاطفه ها تمرین کنیم و آن را در جامعه اسلامی و در بین اقشار دیگر جامعه ترویج نماییم.

وی افزود: تمام هدایای نقدی دانش آموزان پس از جمع آوری پاکت های جشن مدارس؛ در بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت همان مدارس توزیع می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش تصریح کرد: هدف از برگزاری جشن عاطفه ها ترویج فرهنگ انفاق، صدقه، احسان و نهادینه کردن این موضوع بین نونهالان و نوجوانان است.وجشن عاطفه ها، جشن دینی و ملی کشور است که با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند در مهرماه هرسال برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار