ایجاد شهرک صنعتی سوم کاشان در شورای برنامه ریزی استان اصفهان ابلاغ شد

کاشان ( پانا) - فرماندار کاشان از تصویب شهرک صنعتی شماره سه و ماهیان زینتی کاشان در شورای توسعه و برنامه ریزی استان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۸۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد شهرک صنعتی سوم کاشان در شورای برنامه ریزی استان اصفهان ابلاغ شد

علی اکبر مرتضایی قهرودی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: طرح ساخت شهرک صنعتی سوم کاشان و شهرک ماهیان زینتی که در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان اصفهان تصویب شده بود، پس از تایید در شورای برنامه ریزی و توسعه استان برای اجرا ابلاغ شد.
وی افزود: ایجاد این دو شهرک در زمینی به وسعت ۲۰۰ هکتار باعث رونق تولید و زمینه اشتغال پایدار دانش آموختگان مراکز دانشگاهی در این شهرستان خواهد شد.
وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت مکانی این شهرک در کنار آزادراه کاشان-قم و اختصاص آن به صنایع دانش بنیان، پیش بینی می شود از جذابیت و کشش لازم برای سرمایه گذاری و استقرار صنایع پاک و فاقد آلاینده برخوردار باشد.
وی با اشاره به جاذبه های گردشگری شهرک ماهیان زینتی راوند گفت: فضای جغرافیایی این شهرک به وسعت ۵۰هکتار، باعث جذب گردشگران در طول سال شده و همچنین منجر به ساماندهی و استقرار واحد های پراکنده و غیر رسمی خواهند شد.
مرتضایی افزود: اشتغال بیش از یک هزار و ۲۰۰ خانوار در قالب ۶۰۰کارگاه بزرگ و کوچک در زمینه تولید حدود۴۰میلیون قطعه ماهی زینتی ضمن تامین بخشی از نیازهای بازار داخلی افزایش صادرات و ارزآوری به دنبال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار