رونمایی از کتاب قهرمان روستای ما در آب‌پخش

آب پخش، بوشهر(پانا) - رونمایی از کتاب قهرمان روستای ما با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش و مسئولان شهرستان دشتستان و بخش آب‌پخش انجام شد .

کد مطلب: ۹۵۸۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب قهرمان روستای ما در آب‌پخش

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش به همراه مسئولان شهرستان دشتستان و بخش آب پخش در منزل شهید عباس آفریدون حضور پیدا کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش گفت: شهادت یکی از کمالات عظیمی است که نیل به آن جز برای بندگان صالح و برگزیده خداوند متعال ممکن نیست و بدون تردید حماسه فداکاریها و از خود گذشتگی در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره به یادگار خواهد ماند.

اکرم پاپری بیان داشت: شهید مظهر وحدت و انسجام ملی و نزدیکی قلوب مردم است و اگر امروز عزت و امنیت و آرامش داریم به برکت خون شهداست که جانشان را در دست گرفتند و از عزت ما دفاع کردند.

پاپری اظهار داشت: مقام شهدا را جز شاهدان حقیقت، کسی نمی فهمد و حقیقت را چشمی غیر از دل، نمی تواند دید. آن که رتبه و جایگاه شهید را فهمید، پویایی را سرلوحه هستی خویش قرارداد و آن که از شهید، جز لقب و نامی نمی داند، تنها دل را به سکونت در کوچه ای آرام که به نام شهیدی آذین شده، خوش می دارد؛ اما فریاد ممتد شهید در ثانیه ثانیه زمان جاری است.

وی تصریح کرد: امروز، سنگرهایشان اینجاست؛ در گلزارهای همیشه سرخ شهرعزم جزم کرده اند تا جغرافیای آسمان را برای اهل زمین رسم کنند؛ ستاره شده اند تا راه جاودانه ایمان را نشانمان دهند، و کبوتران خونین بالی شدند تا به رسم عاشقی، هر روز، بر فراز آسمان زندگی مان پر بگیرند و تیرگی ها را در روشنای زلال پرنده بودن محو کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار