کاروان موکب شهدای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مراسم حماسه اربعین اعزام شد

تبریز(پانا) - کاروان تجهیزات رفاهی و خدماتی زائرین اربعین آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نام موکب شهدای آذربایجان برای استفاده در حماسه اربعین اعزام شد.

کد مطلب: ۹۵۸۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کاروان موکب شهدای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مراسم حماسه اربعین اعزام شد

مراسم اعزام کاروان تجهیزات رفاهی و خدماتی زائرین اربعین ( موکب شهدای آذربایجان ) با حضور فرماندار تبریز، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان در هنرستان مفتح ناحیه یک تبریز برگزار شد.

فرماندار تبریز در این مراسم با اشاره به پیشتازی تبریز علی الخصوص خدمت رسانی موکب شهدای آذربایجان به زایران ابا عبدالله الحسین علیه السلام گفت : امیدواریم با این کمک های ناچیز رنج سفر زائران و عاشقان آن حضرت را کم کنیم .

بهروز مهدوی با اشاره به نام موکب شهدای آذربایجان گفت : یاد و نام شهدا همیشه جاویدان و مایه خیر و برکت میهن عزیزمان است .

وی در پایان سخنان خود از متولیان این موکب شهدای آذربایجان هم چنین از مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و همکارانش و مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی قدردانی نمود .

گفتنی است، این کاروان حاوی بیش از ۱۵۰۰ تخته پتو به ارزش ریالی 300 میلیون ریال از طرف مدارس دولتی و غیر دولتی آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز تدارک و تحویل موکب شهدای آذربایجان برای استفاده در حماسه اربعین اعزام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار