تجلیل از والدین دانش آموزی که بر پرچم بوسه زد

اهواز (پانا) -مدیرآموزش و پرورش عشایر    با حضور در مدرسه عشایری امام جواد(ع)   از معلمان و والدین دانش آموزی که بر پرچم بوسه زد تقدیر کرد .

کد مطلب: ۹۵۸۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از والدین دانش آموزی که بر پرچم بوسه زد

حمید قنبریبا اعلام این خبر به پانا گفت گفت: نخستین روزهای سال تحصیلی همیشه برای پدر و مادر ها خاطر انگیز هست و همه دنبال ثبت خاطره اولین روز مدرسه رفتن فرزندشان هستند.

قنبری افزود: امسال برای آموزش و پرورش عشایر بسیار خاطرانگیر بود چرا که که یکی از تربیت یافتگان مکتب عشایر کاری کرد که در تاریخ ماندگار شد.

اوگفت: افتخار می کنم پدر و مادری در آموزش و پرورش به عنوان معلم خدمت می کنند، فرزندی را تربیت کرده اند که عرق به وطن در تک تک سلول هایش وجود دارد و با چنان غروری بر پرچم پر افتخار ایران بوسه زد که تن دشمان به لرزه می آید.

او در ادامه یاداورشد: تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس را می توان به فال نیک گرفت و تلاش کرد دانش آموزان را به فرهنگ ایثار و شهادت، عشق به وطن اشنا سازیم و انها را در مکتب انقلاب تربیت کنیم.

قنبری در پایان با تقدیر و تشکر از اقا و خانم مهری بابادی، پدر و مادر تارا مهری بابادی گفت: تربیت یافتگان مکتب عشایر همواره سرشار از حس غرور و میهن پرستی هستند و همانگونه که تارا را تربیت کردید فرزندان میهن را تربیت کنید.

دوهفته پیش همزمان با بازگشایی مدارس فیلمی از تارا مهری بابادی فرزند آقا و خانم مهری بابادی معلمان عشایری هنگام بوس زدن بر پرچم پر افتخار ایران در فضای مجازی منتشر شد و مورد تجلیل وزیر آموزش و پرورش، استاندار خوزستان و نمایندگان مجلس قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار