لیگ برتر ایران؛ بحران از خانه استقلال دور شد

تهران (پانا) –در دیدارهای ابتدایی هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی مقابل گل گهر به پیروزی رسید و پیکان هم در دیدار با نفت مسجد سلیمان در آخرین ثانیه‌ها شکست خورد.

کد مطلب: ۹۵۸۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ بحران از خانه استقلال دور شد

هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 2 بازی در تهران آغاز شد.

در مهم‌ترین بازی این ساعت، تیم بحران‌زده استقلال تهران در روزی که هوادارانش را به علت محرومیت در اختیار نداشت، در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف گل گهر سیرجان دیگر تیم بحران‌زده و ته جدولی رفت و با کمک اشتباهات عجیب دروازه‌بان گل گهر به پیروزی 2 بر یک رسید تا اوضاع برای استقلالی‌ها کمی آرام شود.

پس از اینکه استقلال در دقیقه 6 روی اشتباه میلاد فراهانی دروازه‌بان گل گهر به گل اول بازی رسید، در دقیقه 11 نوبت به داور بازی رسید که یکی از عجیب‌ترین پنالتی‌های این فصل لیگ برتر را برای گل گهر بگیرد و میلاد برزای مهاجم فصل گذشته استقلال در دو مرحله توپ را تبدیل به گل کند و نیمه اول با همین نتیجه تمام شود.

در نیمه دوم یکبار دیگر اشتباه میلاد فراهانی به کمک استقلال آمد و خروج عجیب و منحصر به فرد این گلر پر اشتباه باعث شد تا استقلال در دقیقه 49 توسط مهدی قائدی به گل دوم برسد.

در بازی همزمان، نفت مسجد سلیمان که با هدایت مهدی تارتار تمام بازی‌های این فصلش را با تساوی تمام کرده راهی تهران شد و در جدال با پیکان تهران دیگر تیم 5 امتیازی جدول دست به کاری بزرگ زد و در آخرین دقیقه به پیروزی شیرین 3 بر 2 رسید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار