معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان:

دانش آموزانی که خودباوری پایینی دارد در معرض آسیب های اجتماعی هستند

پانا(گرگان) _ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: تهدید آسیب های اجتماعی برای دانش آموزانِ با اعتماد به نفس پایین بیشتر است.

کد مطلب: ۹۵۸۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزانی که خودباوری پایینی دارد در معرض آسیب های اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری پانا گلستان، ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان در گفت و گو با پانا مرکز این استان که با موضوع نقش مدرسه در رشد همه جانبه دانش آموزان همراه بود حضور یافت و گفت: همه خانواده ها به دنبال رشدِ همه جانبه فرزندان خود هستند و مدرسه هم به دنبال ایجاد بستری مناسب برای رشد همه جانبه دانش آموزان عزیز است.
وی ادامه داد: اگر خانواده‌ها کانون گرم و پر محبت ایجاد نمایند در واقع فرصت اولیه برای تربیت فرزندان خود مهیا کرده اند که اگر بچه های این خانواده ها وارد مدارس شوند بسیار موفق تر خواهند بود.
حاجیلری گفت: در مدرسه تنوع گوناگونی از بچه ها وجود دارد و هر کدام از این بچه ها سهم متفاوتی از مدرسه خواهند برد.
وی گفت: بچه هایی که اعتماد به نفس پایین داشته باشند ها باید محیطی برای پرورش اعتماد به نفس را ایجاد نمایند. وی افزود: باید در مدرسه فرصت های گفتگو برای بچه‌ها ایجاد کنیم تا خاطرات خوبی برای آنها ساخته شود.
معاون آموزش متوسطه گفت: تربیت نیازمند مراقبت است و مراقبت به معنی حضور مستمر در مدرسه است از این رو باید نگاه مدرسه و خانواده ها به یک دیگر نزدیک شود تا اتفاقات بهتری برای دانش آموزان بیفتد.
وی افزود: ما فقط به دنبال رشد دانشی در دانش آموزان نیستیم و باید دانش‌آموزان در بخش‌های مختلفی رشد کنند. این مقام مسئول در پایان افزود: آموزشِ دانش آموزانی که خودباوری پایینی دارند بسیار دشوار است.
حاجیلری ادامه داد: دانش آموزانی که خودباوری و اعتماد به نفس پایینی دارند، آسیب های اجتماعی بیشتری آنها را تهدید می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار