رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم در گفت‌وگو با پانا اعلام کرد:

تعیین شاخص‌های جدید برای احراز صلاحیت استادان دانشگاه

تهران (پانا) - رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم درباره احراز صلاحیت اساتید دانشگاه‌ها گفت 8 شاخص برای احراز اساتید دانشگاه‌ها به شاخصه‌های تعیین صلاحیت عمومی داوطلبان عضویت در هیات علمی افزوده شده است.

کد مطلب: ۹۵۸۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تعیین شاخص‌های جدید برای احراز صلاحیت استادان دانشگاه

محمدرضا رضوان‌طلب در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: سال‌ها پیش از سوی رهبر انقلاب ۵ شاخص برای احراز صلاحیت اساتید دانشگاه‌ها تعیین شده بود که اکنون در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، ۸ مورد به این شاخصه‌ها اضافه شده است.

به گفته وی، امیدواری به آینده، روحیه تلاش برای عبور از مرزهای دانش، برجستگی معنوی و اخلاقی، شناخت مشکلات اقتصادی کشور، عدالت خواهی، استقلال طلبی و روحیه آزادگی در آرا و اندیشه‌ها و مبارزه با قدرت‌های سلطه در جهان، احساس عزت و غرورملی و دینی از جمله شاخص‌های احراز صلاحیت استادان است.

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم به فراخوان جذب هیات علمی شهریورماه 98 نیز اشاره کرد و گفت: 20 مهرماه فرصت جدیدی است که برای ثبت‌نام متقاضیان جذب در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه برخی اعلام نیازهای دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی به دلیل نبود هماهنگی از سامانه جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم حذف شده بود متقاضیان می‌توانند در این فرصت ثبت‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار