یاد سرداران بی سر یاد باد

دفاع مقدس؛ عزت و آبرویی که در تاریخ ایران به یادگار ماند

بوشهر(پانا)_ یاداشت اسکندر بهروزی  رزمنده ویادگار هشت ۸ سال دفاع مقدس شهرستان بوشهر .

کد مطلب: ۹۵۸۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس؛ عزت و آبرویی که در تاریخ ایران به یادگار ماند

اسکندر بهروزی رزمنده هشت سال دفاع در یاداشت خود بیان داشت :

۳۱ شهریور ۱۳۵۹ رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد. صدام حسین رییس‌جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیونی با پاره کردن قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر، آغاز تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران را اعلام کرد.

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، تنها جنگ دو کشور نبود، بلکه جنگ ابرقدرت های دنیا با ایران بود و از این جنگ به عنوان حماسه بزرگ و دفاع مقدس یاد می شود، از آن جهت است که فرزندان رشید ایران اسلامی با بضاعتی ناچیز به مصاف کسانی رفتند که ماشین های جنگی برخوردار بودند. از این رو دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل در ایام هفته دفاع مقدس هستیم و حقیر که خود مفتخر به رزمندگی و سربازی در دوران دفاع مقدس میباشم و دوستان وهمرزمان زیادی را در طول این مدت هشت سال از دست داده ام و واقعا باچه عشقی آمدند و باچه عشقی بار سفر بستند و رفتند .

واقعا باید قدرشناس خون این شهدا باشیم .

در هفته دفاع مقدس میباشیم و جا دارد یاد وخاطره همه شهیدانی که باعشق آمدند و با عشق بال پرواز گشودند را گرامی میداریم به مردم و همرزمانم خصوصا جانبازان و خانواده های شهیدان خصوصا مادران داغ دیده این عزیزان تبریک وتهنیت عرض می نمایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار