برگزاری کارگاه آموزش های محیط زیستی به مربیان پیش دبستانی شهرستان امیدیه

امیدیه(پانا)- کارگاه آموزشی مبانی محیط زیستی ویژه مربیان پیش دبستانی در سالن اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه با حضور کارشناسان پیش دبستانی ، مدیریت محیط زیست شهرستان ،مدرسین و مربیان پیش دبستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزش های محیط زیستی به مربیان پیش دبستانی شهرستان امیدیه

صبح امروز کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست با همکاری مدیریت اداره آموزش و پرورش و مدیریت اداره محیط زیست در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

کارشناس پیش دبستانی اداره آموزش و پرورش شهرستان در گفتگو با خبرگزاری پانا اظهار کرد : این کارگاه یک روزه در راستای حفظ محیط زیست با حضور کلیه مربیان ، مدرسین محترم وتعدادیاز موسسین پیش دبستانی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش تشکیل شد. کارشناس پیش دبستانی اداره آموزش و پرورش پریسا بهمئی افزود: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده تهیه بسته ویژه مربیان پیش دبستانی است که با ارائه این بسته ویژه، آموزش های لازم به مربیان پیش دبستانی داده می شود که مربیان و خانواده هایشان در سال تحصیلی ۹۸ موظف به انتقال مفاهیم زیست محیطی قابل درک به کودکان باشند. وی ادامه داد :سعی ما بر این است که با برگزاری مسابقات مختلف و اهدای جوایز دانش آموزان را به مفاهیم زیست محیطی آشنا کنیم.

در پایان از همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و اداره آموزش و پرورش ابراز خرسندی کرد و از کلیه مربیان خواست که در کنار مسئولین نسبت به محیط زیست خود احساس مسئولیت کنند و به عنوان همیاران محیط زیست فعالیت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار