برگزاری اجتماع عظیم حسینیان آذری زبان در حرم مطهر امام رضا(ع)

اردبیل (پانا) - مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: اجتماع عظیم حسینیان آذری زبان در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۸۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اجتماع عظیم حسینیان آذری زبان در حرم مطهر امام رضا(ع)

حجت الاسلام علی حقانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: به‌مناسبت دهه دوم ماه صفر و اربعین حسینی اجتماع عظیم حسینیان آذری زبان در حرم مطهر رضوی به‌صورت با شکوه برگزار می‌شود.

او افزود: این اجتماع عظیم با همکاری و مشارکت نمایندگان ولی فقیه و دفاتر آستان قدس در استان‌های شمال‌غرب و زائرین و مجاورین بارگاه حضرت شمس الشموس ۲۸ صفر بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره)حرم رضوی با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی و مداحی مادحین آذری زبان برگزار می‌شود.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به ورود زائران آذری از پایانه مرزی بیله سوار، گفت: ورود زائران و دلداگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از پایانه مرزی بیله سوار و پذیرایی و استقبال از آنان برای حضور در اجتماع عظیم اربعین حسینی یک افتخار بزرگ است

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل نیز در این دیدار اظهار کرد: اجتماع هیئات مذهبی استان اردبیل به همراه اجتماع عظیم حسینیان آذری زبان در مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی یک موفقیت بزرگی است که همه ساله شاهد برگزاری باشکوه این مراسم حسینی در مشهد مقدس هستیم.

او با اشاره به اینکه مداحی مداحان آذری زبان در کنار مداحان فارسی زبان علاوه اینکه شکوه و عظمت این اجتماع را دو چندان می‌کند افزود: این اجتماع باید باشکوه و عظمت خاصی در بارگاه شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شود.

امام جمعه اردبیل گفت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حرم مطهر رضوی ستودنی است و فعالیت‌هایی که امروز در تمامی استان‌های کشور زیر نظر تولیت آستان قدس انجام می‌شود قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار