آمار حادثه در کاشان کاهش یافت

کاشان (پانا)- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: مهمترین نقطه عملکرد همکاران ما در سازمان آتش‌نشانی این است که با آموزش های مستمر و حضور به موقع خود توانسته اند،کاهش آمار حادثه و آتش سوزیها را به 70 درصد در شش ماه اخیر برسانند که از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد مطلب: ۹۵۸۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آمار حادثه در  کاشان کاهش یافت

محمدمسعود چایچی در آیین گرامیداشت روز ملی آتش نشانی اظهار کرد:نامگذاری هفتم مهر از این جهت اهمیت پیدا کرده است که بتوانیم ایمنی و پیشگیری از حادثه را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.
وی با تاکید بر اهمیت ایمنی در زندگی امروز افزود: باید بپذیریم که زندگی سالم در شرایط امروز، بدون رعایت اصول ایمنی محقق نخواهد شد و خادمان حوزه ایمنی کسانی جز آتش‌نشانان نیستند.
وی با اشاره به رونمایی از سامانه یک پارچه مهار125 تصریح کرد: بهره‌ گیری از فناوری اطلاعات در مدیریت منابع انسانی و نحوه به‌کارگیری تجهیزات، ضروری‌ترین و اصلی‌ترین برنامه های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان است.
وی افزود: خرید تجهیزات و امکانات در زمینه های مختلف با هزینه ای بالغ بر 18 میلیارد ریال، جانمایی و نصب 20 دستگاه شیر هیدرانت در سطح شهر با استفاده از لایه­های مختلف GIS و جانمایی نه ایستگاه در محدوده خدمات شهری برای هم پوشانی ایستگاههای مجاور از جمله خدمات این سازمان بوده است.
چایچی با اشاره به اهمیت آموزش در پیشگیری از حادثه تصریح کرد: برگزاری 30 دوره آموزشی با مجموع یک هزار و 487 نفر ساعت آموزش کارکنان سازمان، برگزاری طرح هر شهروند یک آتش نشان برای اولین بار در کشور و توزیع بروشورهای آموزش ایمنی پیشگیرانه با هدف آموزش شهروندان انجام شده است.
رونمایی از سامانه یک پارچه مهار125 ، تقدیر از آتش نشانان شاغل و بازنشسته همراه با تکریم بانوان آتش نشان از جمله برنامه های آیین بزرگداشت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی در کاشان بود که با حضور جمعی از مسوولان در خانه تاریخی آل یاسین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار