آغاز برگزاری مسابقات هفتگی درس هایی از قرآن در مدارس نواحی و مناطق استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت:بیست و هفتمین دوره مسابقات هفتگی درس هایی از قرآن در مدارس متوسطه دوره اول و دوم استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۵۸۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز برگزاری مسابقات هفتگی درس هایی از قرآن در مدارس نواحی و مناطق استان اردبیل

سید غلامحسن خلیلی موسوی با بیان اینکه مسابقه هفتگی درس هایی از قرآن توسط مدیران و مروجین نواحی و مناطق استان در سطح مدارس پی گیری و اجرا می شود، این برنامه را گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان و نوجوان دانست.

او با اشاره به اینکه آشنایی با مفاهیم قرآن، ایجاد انس با روحانیت معزز، ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی قرآنی در میان جوانان و نوجوانان از اهداف برگزاری مسابقات هفتگی « درس‌هایی از قرآن‌» است، تاکید کرد: این دوره از مسابقات همچون سالهای گذشته در مدارس متوسطه دوره اول و دوم نواحی و مناطق استان و از نیمه دوم مهرماه آغاز و تا اسفندماه ادامه خواهد یافت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان در ادامه از توزیع تعداد 55000 برگ پاسخنامه این مسابقات در مدارس نواحی و مناطق استان خبر داد.

این برنامه شامل سلسه سخنرانی های دانشمند فاضل، حضرت حجت الاسلام و المسلمین قرائتی می باشد، که عصر روزهای پنج شنبه از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار