مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی :حضور ۱۷ هزار نفر از خراسان جنوبی در پیاده روی اربعین

بیرجند (پانا) ـ مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۱۷ هزار نفر در خراسان جنوبی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح نام نویسی کردند.

کد مطلب: ۹۵۸۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی  :حضور ۱۷ هزار نفر از خراسان جنوبی در پیاده روی اربعین

ابوالفضل نوفرستی، مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در همایش زائران اربعین حسینی با بیان اینکه استقبال مردم خراسان جنوبی از این سفر معنوی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: با توجه به فرصت باقی مانده برای ثبت نام تا اربعین این رقم به بیش از ۲۰ هزار نفر خواهد رسید.


او افزود ۱۶: هزار نفر از زائران با وسایل نقلیه عمومی اعزام خواهند شد که فرصت خوبی برای همراهی یک روحانی یا راوی دفاع مقدس در اتوبوس‌ها است.


نوفرستی گفت: تا دو روز مانده به اربعین حسینی سامانه سماح باز است و مردم میتوانند ثبت نام و از مرز‌های چذابه و مهران برای عبور استفاده کنند.


مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه سفر زائران از هفته گذشته آغاز شده است و تاکنون ۸ هزار نفر اعزام شده اند، افزود:۳ هزار نفر از این تعداد از مرز چذابه و مابقی از مرز مهران عزیمت کردند.


نوفرستی با تاکید بر هوشیاری و دشمن شناسی زائران اربعین به آنان توصیه کرد با توجه به آسیب شناسی سال گذشته، باید به این موضوع توجه ویژه‌ای کرد، زیرا امسال دشمن تلاش می‌کند در صفوف مومنان تفرقه ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار