هادی‌پور در جمع 4 تکواندوکار برتر جهان قرار گرفت

رشت ( پانا) - آرمین هادی‌پور به جمع چهار تکواندوکار برتر وزن خود در رتبه‌بندی جهانی صعود کرد.

کد مطلب: ۹۵۸۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
هادی‌پور در جمع 4 تکواندوکار برتر جهان  قرار گرفت

رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: رتبه‌بندی (رنکینگ) المپیکی تکواندوکاران در ماه اکتبر اعلام شد که خوشبختانه جایگاه آرمین هادی‌پور در این رتبه‌بندی جدید ارتقا یافت.

محسن سترگی افزود: بر این اساس و طبق رده‌‌بندی اعلام‌شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان که پیش از این در رتبه پنجم وزن المپیکی خود قرار داشت، با تصاحب مدال نقره در مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ ژاپن با کسب ۳۱ / ۳۴۶ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد.

وی ادامه داد: همچنین فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن نیز با کسب ۶۸ / ۱۷۲ امتیاز همچنان در رده بیست و سوم این رده‌بندی در فدراسیون جهانی قرار دارد.

وی بیان کرد: خوشبختانه آرمین هادی‌پور ماه گذشته در رقابت‌های گرندپری که در ژاپن جریان داشت مبارزات بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و سرانجام موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره شد تا با این مدال در جمع چهار تکواندوکار برتر وزن المپیکی خود قرار گیرد و شانس حضور خود در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را افزایش دهد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: هادی‌پور یکی از امیدهای ورزش استان گیلان برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ به‌شمار می‌رود و امیدواریم که این تکواندوکار شایسته سرانجام بتواند با درخشش در سایر مسابقات، سهمیه المپیک را کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار