با شروع مرحله دوم جشن عاطفه ها در قم

دانش آموزان قمی مهر عاطفه ها را جشن گرفتند

قم (پانا) - با شروع مرحله دوم جشن عاطفه ها در قم دانش‌آموزان به کمک نیازمندان شتافتند.

کد مطلب: ۹۵۸۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان قمی  مهر عاطفه ها را جشن گرفتند

به گزارش خبرنگار پانا مرحله دوم جشن عاطفه ها با حضور حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش، اکبر میرشکار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم، ناصر حمزه‌ای معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم، ابوالفضل پور محمدیان رئیس سازمان دانش آموزی و سایر مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان قم مرحله دوم جشن عاطفه ها در مدرسه فلاحی ناحیه چهار قم برگزار شد.

در این برنامه که به صورت نمادین برگزار شد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم ضمن اشاره به دانش آموزان بی بضائت تحصیل را حق همه افراد خواند و خواستار رویکرد مهربانی و کمک به همنوع جهت رسیدن به این مقصود در چارچوب جشن عاطفه ها شد.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش قم با اشاره به حضور بیش از 260 هزار دانش آموز در استان قم تصریح کرد: امیداوریم با پیگیری های انجام شده هیچ دانش آموز نیازمندی در قم از تحصیل بازمانده نشده و لوازم التحریر مناسب برای آنان تهیه و توزیع شده است.

وی گفت: کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه با اولویت ابتدا در اختیار نیازمندان آن مدرسه قرار می گیرد و مازاد آن در اختیار مدارس همجوار و نیازمند قرار داده می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی نیز با حضور در مدرسه فرهیختگان پردیسان ضمن اهداء کمک به دانش آموزان نیازمند خاطر نشان کرد در سال جاری بیش از 10 هزار لباس فرم به دانش آموزان نیازمند اهداء شده است.

شایان ذکر است بیش از 260 هزار دانش آموز در 1400 واحد آموزشی استان قم مشغول تحصیل هستند که با شعار مهر عاطفه ها جشن همدلی را برای همکلاسی های نیازمند خود در این روز رقم زدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار