قلع و قمع 176 سازه غیر مجاز در منطقه سیاخ دارنگون شیراز

شیراز(پانا)- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس، از قلع و قمع 176 سازه غیر مجاز در منطقه سیاخ دارنگون با تقاضای مدیریت جهاد کشاورزی شیراز و در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زارعی و باغ‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۸۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
قلع و قمع 176 سازه غیر مجاز در منطقه سیاخ دارنگون شیراز

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس اظهار داشت: در این اقدام که با حضور مدیر جهاد کشاورزی شیراز ، مدیر امور اراضی و نظارت نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس انجام شد، 176سازه شامل ساخت و سازهای غیر مجاز ساختمان ،دیوار محوطه ، جاده و پی کنی ساختمان به مساحت 249 هزار متر مربع قلع و قمع شد.

حیدر آسیایی همچنین بیان داشت: یک فقره حکم قطعی مربوط به تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مساحت 3600 متر نیز در منطقه سیاخ دارنگون شیراز به مرحله اجرا درآمد.

در راستای اجرای ماده 10 قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها ، نیروهای یگان امداد و عوامل انتظامی و همچنین فرماندهی یگان حفاظت اراضی، وظیفه تامین امنیت منطقه را برعهده داشتند.

قانونگذار در تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها تأکید کرده است مأموران جهاد کشاورزی موظفند با حضور نماینده دادسرا و در نقاطی که دادسرا نباشد با حضور نماینده دادگاه محل ضمن تنظیم صورتمجلس رأساً نسبت به قلع و قمع بنا و مستحدثات اقدام و وضعیت زمین را به حالت اولیه اعاده نمایند.

دهستان سیاخ دارنگون در منطقه ییلاقی غرب شهرستان شیراز واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار