نماینده ولی فقیه در فارس:

هم‌افزایی را باید بیشتر تمرین کرد تا امور سامان یابد

شیراز(پانا)_ نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار داشت: برای ساماندهی امور اجتماعی باید هم افزایی و کار هماهنگ توسط همه سازمان‌ها بیشتر تمرین شود.

کد مطلب: ۹۵۸۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
هم‌افزایی را باید بیشتر تمرین کرد تا امور سامان یابد

به گزارش ایسنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار با فرمانده انتظامی و روسای پلیس‌های تخصصی استان فارس، انجام وظیفه در نیروی انتظامی را سخت و پرحجم دانست و گفت: اگر قرار است به اهداف ترسیم شده برای نیروی انتظامی برسیم، باید اهداف کلان و اسناد بالادستی نظام را همواره مدنظر قرار داد.

دژکام با بیان اینکه کار ما باید هماهنگ با کار دیگر نهادها و ارگان‌ها در کشور پیش برود، گفت: ما جزیره مستقل از دیگر سازمان‌ها و نهادها نیستم؛ همانطور که آنها از کار و تلاش و رویکردهای ما تاثیر می‌پذیرند، عملکرد آنها نیز بر کار ما اثر می‌گذارد.

او افزود: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب تاکید دارند که نهادهای مختلف اجتماعی باید در همکاری با یکدیگر، کار کشور را پیش ببرند و جامعه را سامان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس جلسه با فرمانده انتظامی و روسای پلیس تخصصی استان فارس را جلسه هم افزایی و هماهنگی بیشتر میان نیروی انتظامی و نهاد روحانیت دانست و گفت: ارتباط ما باید صمیمانه و قوی باشد و اگر این اتفاق بیفتد، همه به درستی می‌توانیم وظایفمان را عملی کنیم.

دژکام اضافه کرد: بسیاری از آسیب‌هایی که شما در ناجا درگیر آن هستید، به دلیل آن است که فرهنگ سازی مناسب انجام نشده.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان داشت: این فرهنگ سازی، رسالت و وظیفه دستگاه‌ها و نهادهایی است که باید به درستی کار کنند تا اثر کار آنها، بر کار شما نیز اثر مطلوب بگذارد و آمار جرائم اجتماعی کاهش یابد و به این ترتیب از کار صحیح آن سازمان‌ها بازخورد مناسب بگیرید.

دژکام خطاب به فرماندهان پلیس در استان فارس گفت: توصیه بنده این است که هم افزایی و کار هماهنگ با دیگر سازمان‌ها را بیشتر تمرین کنیم و مد نظر قرار دهیم تا امور اجتماعی ما سامان بهتری پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار