همزمان با سراسر کشور:

آوای مهرو عاطفه در مدارس استان گلستان طنین انداز شد

پانا( گرگان) _همزمان با سراسر کشور ، مراسم متمرکز نواخته شدن زنگ جشن عاطفه‌ها در استان در دبستان تشکیلاتی بنت الهدی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آوای مهرو عاطفه در مدارس استان گلستان طنین انداز شد

مدیرسازمان دانش آموزی استان گلستان برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها در مدارس را نماد نوع‌دوستی دانست و در ادامه اظهار داشت: کمک به همنوع همیشه در بین مردم ایران مورد توجه بسیار بوده و باید تلاش کنیم این فرهنگ در بین همه مردم،به ویژه دانش آموزان برای از بین بردن فقر از جامعه نهادینه شود. وی بااشاره به اینکه یاری ومهربانی و مشارکت جویی از منش های دوازده گانه تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی است بیان کردند جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری فرصت مناسبی، برای مشارکت هرچه بیشتر وتمرین مهرورزی است، که از آن به عنوان کلاس درسی برای دانش آموزان می توان نام برد.

مریم سلطانی در ادامه خاطر نشان کرد: مراسم جشن عاطفه‌ها امسال در بیش از ۲۵۰۰ مدرسه برگزار شد و ۳۶۲ هزار دانش‌آموز گلستانی در این جشن مشارکت داشتند.
گفتنی است در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان ،مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان گلستان، امام جمعه و نماینده مردم این شهرستان درمجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستانی نیز حضور داشتند، و هر یک در سخنانی از مشارکت دانش آموزان و اولیای آنان جهت کمک به دانش آموزان نیازمند قدردانی و تشکر کردند.
در ادامه این مراسم مدیر سازمان دانش آموزی استان به همراه مدیرکل محترم آموزش وپرورش در جشن عاطفه های مدرسه محروم امام زاده یحیی گنبد شرکت کرده و 250 بسته لوازم التحریر تهیه شده توسط سازمان دانش آموزی استان را بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار