اهداف تربیتی و نقش دانش آموزان در جشن عاطفه ها مهم است

بوشهر(پانا)_ مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت : همزمان با سراسر کشور مراسم مهر عاطفه ها در مدارس استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۹۵۸۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اهداف تربیتی و نقش دانش آموزان در جشن عاطفه ها مهم است

محمود حسنی توابع در گفتگو با خبرنگار پانا بیان داشت : در پایگاههای جشن عاطفه ها علاوه بر جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان به دنبال یک سری اهداف تربیتی از جمله ترویج فرهنگ و احسان ، نیکوکاری و کمک به همنوع در بین دانش آموزان نیز هستیم که به همین منظور خود دانش آموزان نسبت به تشکیل پایگاه و جمع آوری کمک های سایر دانش آموزان اقدام می کنند و نقش مربیان ، نقش نظارتی و راهنمایی است .

حسنی توابع گفت : علاوه بر این مواردی نظیر کمک دانش آموزان در بحث مسائل درسی و تربیتی به دانش آموزان ضعیف تر ، یاری رسانی به دانش آموزان معلول و نیز از مصادیق کمک به همنوعان است که در بحث جشن عاطفه ها ما به دنبال آن هستیم . یعنی اینکه دانش آموزان بتوانند به افراد نیازمند کمک فکری ، درسی و تربیتی هم انجام دهند .

حسنی توابع افزود : این پایگاه ها با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره) کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان ، مربیان و اولیاء را جمع آوری و سپس در بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت تقسیم می نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار