برگزاری جشن عاطفه ها در گناباد

گناباد (پانا) - جشن عاطفه ها در گناباد با حضور مسولین در آموزشگاه سعدی برگزار شد .

کد مطلب: ۹۵۸۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن عاطفه ها در گناباد

حجت الاسلام صادقی نسب امام جمعه گناباد در این مراسم که به همت کمیته امداد، سازمان دانش آموزی و دبستان سعدی برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت بازگشایی مدارس گفت: نیکوکاری در اسلام امری پسندیده بوده و باید برای آینده سازان این مرز و بوم گذشت و فداکاری داشت.
وی ادامه داد: تلاش فرهنگیان گرانقدر در کنار همراهی و همدلی اولیا و خیرین ارجمند می تواند در راه تحصیل علم و نشر آن کمک شایانی نماید.
وی با اشاره به پیشتاز بودن شهرستان گناباد در زمینه مدرسه سازی و تشکر از خیرین در این امر افزود: باید به دانش‌آموزان از ابتدا کمک به محرومان و مستضعفان را آموزش دهیم.

مدیر آموزش و پرورش گناباد در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و تشکر از مسئولین جهت حضور در این مراسم گفت: نوع دوستی و کمک به دیگران از خصایص و ویژگی های انسانی بوده و منوط و منحصربه فرهنگ و نژاد خاصی نیست.
حسین احمدی در مراسم مهر عاطفه ها افزود: بنا به سرشت انسان و تمدن های انسانی ضرورت در کنار هم بودن به شکل یک اجتماع واحد امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: دین اسلام دین محبت بوده و دستورات آن بر پایه ویژگی‌های خاص انسانی بنا نهاده شده و در قرآن از نیکوکاران به‌عنوان محسنین یاد کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در پایان این مراسم یادآور شد: امیدواریم با تأسی از سخنان بزرگان و ائمه اطهار سرلوحه کارمان کمک به همنوع و حمایت از مظلومان باشد و آموزش آن از سنین پایه به دانش آموزان داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار