پلاک کوبی دام های مجاز در عرصه های منابع طبیعی شهرستان سپیدان

شیراز(پانا) _معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان، از عملیات پلاک کوبی قبل از فصل چرا توسط اداره دامپزشکی شهرستان و هماهنگی با اداره منابع طبیعی این شهرستان در راستای حفاظت از مراتع و جلوگیری از ورود دام غیر مجاز به عرصه های مرتعی استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس شرستان سپیدان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پلاک کوبی دام های مجاز در عرصه های منابع طبیعی شهرستان سپیدان

عبداله بحرینی با اشاره به شمین جلسه هماهنگی ادارات تابعه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان به منظور بررسی مسائل و هماهنگی بیشتر بین ادارات گفت: دراین راستا مرتعداران و بهره برداران قانونی میبایست با پلاک کوبی تعداد دامهای مجاز خود نسبت به درج این پلاکها برای هر راس دام اقدام کنند.

در ادامه این نشست درخصوص کنترل راههای عشایری و احداث یا مرمت جاده های دسترسی برای عبور و مرور عشایرکوچ رو مقرر شد مجوزهای لازم با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس و نیز اداره امور عشایر و نظارت دقیق کارشناس مرتع و حفاظت منابع طبیعی اخذ و از ارسال درخواست ها در این راستا بصورت تکی خود داری شود.

در پایان این نشست نیز پیشنهاداتی از سوی کارشناسان اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مبنی بر انجام هماهنگی لازم با این اداره و بخشداریها جهت برگزاری جلسات توجیهی روستاییان و عشایر از طریق بخش خصوصی و سازمانهای مردم نهاد در جهت کاهش حریق و اقدامات پیشگیرانه در عرصه های منابع طبیعی مطرح و راهکارهایی لازم ارائه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار