آیین نمادین جشن عاطفه ها دربندرعباس برگزار شد

هرمزگان(پانا)-این مراسم صبح امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان، فرماندار شهرستان بندرعباس، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و جمعی از مسئولین استان و شهرستان به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک در دبیرستان دخترانه دانشگاه این ناحیه آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین نمادین جشن عاطفه ها دربندرعباس برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا استان هرمزگان ، موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این مراسم که با همکاری کمیته امداد امام خمینی و سازمان دانش آموزی استان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از همه بانیان این عمل خیر، مهمترین هدف این جشن ها را با مطابق سند تحول نظام تعلیم وتربیت و در راستای تربیت چند بعدی دانش آموزان دانست و اظهار داشت: دانش آموزان امروز بعنوان شهروندان و مسئولین آینده کشور باید مشق مسئولیت اجتماعی را به خوبی نوشته تا ساحت اجتماعی، نوع دوستی و زیبا شناختی آنها پرورش یابد و وظیفه خود را درقبال افراد جامعه فراگیرند.

وی در ادامه افزود : امسال ما سال تحصیلی را با 400هزار دانش آموز و قریب 4 هزار مدرسه و 17 هزار کلاس درس با شعار « افزایش پوشش تحصیلی ، ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی و تعلیم و تربیت تمام ساحتی» آغاز کردیم.

موسی دادی زاده سرخائی برگزاری جشن عاطفه ها را در راستای اهداف شعار سال تحصیلی دانست و خاطر نشان ساخت : این مراسم در برگیرنده فرازی از شعار آموزش و پرورش هرمزگان در سال تحصیلی جدید است ، زیرا درآمدی که از محل این جشن حاصل می شود، صرف دانش آموزانی خواهد شد که توان مالی برای تحصیل نداشته و یا در حال تحصیل بوده اما برای ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش نیاز به حمایت های مالی دارند و قسمتی دیگری از این درآمد نیز صرف ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس می شود.

وی افزود : جمع آوری این کمک ها باعث می شود هیچ کودکی به دلیل نداشتن پوشاک، لوازم التحریر و هزینه مدرسه از تحصیل بازنماند.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان در پایان تاکید کرد: در کنار آموزه های علمی باید نگاه ویژه ای به تربیت ابعاد مختلف شخصیتی دانش آموزان بعنوان شهروندان آینده جامعه داشته باشیم و اولیاء باید علاوه برنگاه شغلی و علمی به فعالیت فرزندان خود، تربیت، انسانیت، معنویت وکمال را نیز در نظر داشته باشند.

در پایان این مراسم دانش آموزان و مسئولین کمک های خود را بصورت نقدی از طریق صندوق جمع آوری هدایا و پرداخت الکترونیکی اهداء نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار