رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس خبر داد:

برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان از 13 تا 15 مهرماه در همه مدارس استان

شیراز(پانا)_ رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس از برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در 13 تا 15 مهرماه در همه مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۸۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان از 13 تا 15 مهرماه در همه مدارس استان

سعید مهبودی در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان ، هدف از برگزاری این جلسه را توجه بیشتر به کلاس های آموزش خانواده ، بررسی عملکرد انجمن اولیا و مربیان استان در سال گذشته و ارائه راه‌کارهای پیشنهادی برای برنامه‌های پیشرو دانست.
مهبودی برگزاری کلاس های آموزش خانواده را یکی از مهمترین وظایف مسئولان انجمن اولیا و مربیان ادارات و مدارس دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های مختلف اولیا در مدارس می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات مدارس باشد.
او ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به 400 مدرس آموزش خانواده در استان داریم که در سال گذشته 3 هزار کلاس آموزش خانواده در سطح استان برگزار شده است.
رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس
با اشاره به شرکت 200 نفر در آزمون آموزش خانواده و جذب 40 نفر از آنها گفت: برای مدرسان آموزش خانواده دوره های آموزشی خاصی در آبان ماه برگزار می شود.
مهبودی افزود : در سال گذشته نزدیک به 7 هزار انجمن اولیا و مربیان در سطح مدارس استان تشکیل شد که در آن 20 هزار نفر از اولیا عضویت داشتند.
او با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان از 13 تا 15 مهرماه در همه مدارس استان گفت: بر اساس دستورالعمل وزارتی انتخابات انجمن اولیا و مربیان 20 درصد از مدارس استان باید به صورت الکترونیکی برگزار شود.
رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس به همکاران انجمن اولیا و مربیان سراسر استان توصیه کرد: تعامل و همکاری با مدارس را باید بیشتر و جدی تر بگیرند و در برنامه های مختلف فرهنگی و پرورشی فعال تر باشند ، تلاش کنند در حوزه آموزش خانواده و آگاهی بخشی به خانواده ها برنامه های خوبی را ارائه دهند و مدیران مدارس ملزم به برگزاری کلاس های آموزش خانواده شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار