کار سخت استراماچونی برای رسیدن به آرامش ؛ استقلال با 6 غایب بزرگ به هفته ششم لیگ برتر رسید

تهران (پانا) – استقلال در هفته ششم لیگ برتر 5 بازیکنش را به علت محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد و همچنین نمی‌تواند از سرمربی‌اش روی نیمکت استفاده کند.

کد مطلب: ۹۵۸۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کار سخت استراماچونی برای رسیدن به آرامش ؛ استقلال با 6 غایب بزرگ به هفته ششم لیگ برتر رسید

استقلال که در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران نتوانسته نتیجه بگیرد و با کسب 3 امتیاز از 5 بازی که حاصل 3 تساوی و 2 باخت است از تیم‌های بحران‌زده لیگ برتر محسوب می‌شود، باید جمعه در دیداری مهم روبروی شاگردان وینگو بگوویچ در تیم گل گهر سیرجان دیگر تیم بحران‌زده لیگ برتر قرار بگیرد.

شاگردان آندره‌آ استراماچونی در حالی به این دیدار مهم خواهند رفت که کمیته انضباطی دو بازیکن استقلال را از حضور در این بازی محروم کرده است. عارف غلامی و سیاوش یزدانی بازیکن‌هایی هستند که به علت محرومیت نمی‌توانند استقلال را در این بازی همراهی کنند. البته به این لیست باید خود استراماچونی را هم اضافه کرد که با دریافت کارت قرمز در دیدار با ذوب‌آهن، اجازه نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد.

اما در کنار محروم‌ها، لیست مصدوم‌های استقلال هم خالی نیست و نام 3 بازیکن در آن دیده می‌شود. فرشید باقری به علت مصدومیت از ناحیه مچ پا، محسن کریمی به علت پارگی رباط صلیبی و شیخ دیاباته به علت شکستگی دنده قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود که از این بین شاید دیاباته بتواند تا هفته آینده به تمرینات گروهی برگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار