نگاهی به دیدارهای امروز و امشب لژیونرهای ایرانی؛ چشم انتظار برای چهل‌تایی شدن کریم انصاری‌فرد  

تهران (پانا) - در دیدارهای که امشب در فوتبال اروپا و آسیا برگزار خواهد شد، چهار بازیکن ایرانی شانس حضور در زمین را دارند که در بین آنها تنها حضور میلاد محمدی در ترکیب اصلی گنت کمی دور از انتظار است.

کد مطلب: ۹۵۸۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به دیدارهای امروز و امشب لژیونرهای ایرانی؛ چشم انتظار برای چهل‌تایی شدن کریم انصاری‌فرد  

امروز و امشب در دیدارهای فوتبالی که در قاره‌های آسیا و اروپا برگزار خواهد شد، چهار لژیونر ایرانی در غالب سه تیم اروپایی در لیگ اروپا و یک لژیونر ایرانی در لیگ ستارگان قطر فرصت حضور در زمین را خواهند داشت.

در بین این چهار بازی هر چند مهم‌ترین موضوع حضور سه بازیکن ایرانی در لیگ اروپا خواهد بود، شاید رسیدن کریم انصاری‌فرد به چهلمین گل خارج از ایرانش می‌تواند خبر جذاب‌تری باشد.

لیگ اروپا

الکساندریا - گنت / ساعت 20:25

لژیونر ایرانی: میلاد محمدی (گنت)

میلاد محمدی مدافع چپ ایرانی گنت که این فصل از روسیه به بلژیک آمده است به نظر می‌رسد هنوز نتوانسته جس تراپ سرمربی دانمارکی تیمش را برای حضور در ترکیب اصلی قانع کند.

این مدافع 26 ساله که در مجموع بازی‌های رسمی این فصل گنت تنها پنج بار به میدان رفته ( سه حضور در ترکیب اصلی و دو بار حضور به عنوان بازیکن جانشین) است، در لیگ اروپا تنها در اولین بازی گنت فرصت حضور 21 دقیقه‌ای در زمین را پیدا کرد و در سایر بازی‌ها نیمکت‌نشین بوده است.

ترابوزان اسپور - بازل / ساعت 22:30

لژیونر ایرانی: سیدمجید حسینی (ترابوزان اسپور)

سیدمجید حسینی که این روزها به محبوبیت بالایی در بین هواداران ترابوزان دست یافته است و حتی آنها از مدیران ترابوزان درخواست تمدید قرارداد او را کرده‌اند، امشب به احتمال زیاد در ترکیب اصلی تیمش مانند پنج بازی گذشته حضور خواهد داشت و پنجمین تجربه حضور اروپایی را هم پشت سر خواهد گذاشت.

حسینی درپنج دیداری که این فصل ترابوزن در لیگ اروپا داشته است، تنها یکبار نیمکت‌نشین بود و در چهار بازی دیگر حضوری ثابت داشت.

مالمو - کپنهاگن / 22:30

لژیونر ایرانی: بهرنگ صفری (مالمو)

بهرنگ صفری مدافع چپ ایرانی - سوئدی مالمو که یک بازی هم برای تیم ملی سوئد انجام داده است، هر چند در آخرین بازی تیمش در لیگ برتر سوئد سکونشین بود، از آنجا که او در نه بازی این فصل اروپایی تیمش حضوری کامل داشته و حتی یک دقیقه هم تعویض نشده است، در صورتی که مصدومیتی در کار نباشد امشب هم در زمین حضور خواهد داشت و حتی شاید برای به ثمر رساندن دومین گل اروپایی‌اش تلاش کند.

این مدافع 34 ساله که تا پیش از این با پیراهن سه تیم بازل سوئیس، اندرلخت بلژیک و مالمو 97 بازی اروپایی بازی کرده است، این فصل توانست اولین گل خود در مسابقات اروپایی را به ثمر برساند.

لیگ ستارگان قطر

الدحیل - السیلیه / 18:10

لژیونر ایرانی: کریم انصاری‌فرد (السیلیه)

کریم انصاری‌فرد که در هر پنج بازی السیلیه در این فصل در ترکیب اصلی حضور داشته و در این بازی‌ها تنها یک بار آن هم در دقیقه 89 تعویض شده است، پس از اینکه در دو هفته اخیر لیگ ستارگان قطر توانست دو گل متوالی به ثمر برساند امیدوار است تا بتواند در کارنامه‌اش چهلمین گل در زمان لژیونر بودنش را به ثمر برساند و همچنین برای اولین بار از زمانی که لژیونر شده است در سه بازی متوالی گلزنی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار