راه انداری اتاق مانیتورینگ مرکز E.O.C دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت : اتاق مانیتورینگ مرکز E.O.C دراستان اردبیل راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۹۵۸۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
راه انداری اتاق مانیتورینگ مرکز E.O.C دراستان اردبیل

مسعود امامی یگانه،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در دیدار رئیس و کارکنان مرکز اورژانس استان اظهارکرد : اعتبار لازم برای راه اندازی این مرکز از محل اعتبارات استانی تامین می شود.
او با قدردانی از زحمات همه عوامل ، کارکنان و پزشکان مرکز اورژانس استان گفت: مدت زمان حضور اورژانس استان بر بالین بیمار کمتر از متوسط کشوری است و این زمان از متوسط کشوری که 12 دقیقه درامداد رسانی شهری و 15 دقیقه در امداد حوادث جاده ای است به ترتیب به 8 و 12 دقیقه کاهش یافته است.
امامی یگانه از تجهیز و اضافه شدن 13 دستگاه آمبولانس به ناوگان خودورهای امدادی مرکز E.O.C استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: در شرایط اضطراری اورژانس هوائی نیز با استفاده از بالگرد پلیس و اورژانس برای نجات جان هم استانی های عزیز انجام می گیرد.
معاون استاندار اردبیل بر ارتقاء سطح آموزش های عمومی اصول امداد رسانی و کمک های اولیه تاکید کرد و گفت: در بسیاری مواقع حضور امدادگر توانمند در محل حادثه باعث نجات جان انسان ها می شود.
در این دیدار مجید غریبانی رئیس مرکز اورژانس استان نیز با ارائه گزارشی از خدمات وفعالیت این مرکز ، از توجه استانداری به اورژانس استان در تامین اعتبارات لازم برای تجهیز آن قدردانی کرد.
او از استانی شدن مرکز پاسخگوئی به تماس های فوریت های پزشکی استان با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی خبر داد و گفت:مرکز پاسخگوئی به فوریت های پزشکی و اورژانسی استان در مرکز استان متمرکز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار