مدیر آموزش و پرورش نیشابور در دیدار با فرماندهی انتظامی نیشابور:

نیروی انتظامی یکی از بزرگترین شرکای فرهنگی آموزش و پرورش به شمار می رود

نیشابور ( پانا ) - معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش نیشابور با همراهی اعضای شورای معاونان مجموعه در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان حضور یافته و پیشاپیش فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۹۵۸۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی یکی از بزرگترین شرکای فرهنگی آموزش و پرورش به شمار می رود

حسین مهرآبادی در این جلسه با تقدیر از تلاش های بی شائبه انتظامی شهرستان، گفت: در دو سال آخر بیش از 11 هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی نیشابور افزوده شده است و با نظر به کمبود نیروی انسانی و همچنین شرایط سخت اقتصادی، یقینا کمک ها و همراهی های نهادهای فرهنگی به ویژه نیروی انتظامی سبب خیر و برکت بسیار شده است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور افزود: سبز پوشان و تلاش گران انتظامی، حافظان جان و مال و امنیت مردم هستند و ما قدر این عشق ورزی ها و فداکاری ها را می دانیم.

فرماندهی انتظامی شهرستان نیز، معلمان را ادامه دهندگان و رهروان راه پیامبران دانست و گفت: همه مردم جامعه مدیون و مرهون زحمات معلمان هستند.

سرهنگ حسین دهقانپور افزود: تلاش ما بر این است که با رویکرد جامعه محوری با مشارکت مردم در خدمت تمام نهادها به ویژه آموزش و پرورش باشیم و برای رسیدن به اهداف تبیین شده ب پیش رو بهترین راه را ادائه آموزش های لازم می دانیم که بدون تردید بهترین فضا برای آموزش، آموزش و پرورش به شمار می رود و هرچقدر آموزش ها کیفی تر باشد یقینا زحمت سربازان و نیروهای انتظامی و امنیتی در کف جامعه کمتر خواهد بود.

و بر این اساس است که با محوریت مشارکت مردم، شعار هفته ناجا در سال جاری "پلیس هوشمند امین مردم" نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: اگر به معلم حرمت گذاشته شود و آموزش و پرورش در یک جامعه رشد کند، آن جامعه شکوفا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار