جوشش عاطفه ها در مدارس گیلان

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: جشن عاطفه ها توزیع مهربانی است و دانش آموزان با احسان خود گام مهمی در جهت ترمیم فاصله های طبقاتی برمی دارند.

کد مطلب: ۹۵۸۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
جوشش عاطفه ها در مدارس گیلان

نادر جهان آرای در همایش دانش آموزی جشن عاطفه ها که در دبیرستان فاطمه الزهرا ناحیه 2 رشت برگزار شد، اظهار داشت: برای کمک به کودکان نیازمند امسال 350 هزار پاکت هدیه در بین دانش آموزان سراسر استان توزیع شده است. وی افزود: جشن عاطفه ها فرصتی است که دانش آموزان مهارت انسانی کمک به همنوع را در جهت ترویج فرهنگ مهربانی و افزایش عدالت آموزشی می آموزند. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اهمیت شناسایی دانش آموزان بی سرپرست و بد سرپرست اظهار داشت: با تحقق این مهم می توانیم به صورت هدفمند کمک های خیران، دانش آموزان و سایر اقشار جامعه را به دست نیازمندان واقعی برسانیم. جهان آرای با بیان تحصیل 4 هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی گیلان خاطرنشان کرد: با زیرپوشش قرار دادن دانش آموزان مستعد و ارائه خدمات آموزشی به آنان می توانیم به شکوفایی استعدادهای آنان کمک کنیم. وی با اذعان به برخی کمبودهای آموزشی و رفاهی در آموزش و پرورش استان گیلان از خیّران دعوت کرد در ارتقای خدمات آموزشی و تربیتی به کمک دستگاه بزرگ آموزش و پرورش بشتابند.

عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) گیلان نیز در این آیین گفت: 10 هزار دانش آموز و 3 هزار دانشجو زیر پوشش خدمات کمیته امداد استان هستند و ما آمادگی داریم خدمات خود را با شناسایی افراد جدید گسترش دهیم. وی افزود: سال گذشته یک میلیارد و 50 میلیون تومان کمک مردمی در جشن عاطفه ها جمع آوری شد که در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

در پایان این مراسم حاضران، کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با هدف جمع آوری کمک‌های دانش آموزان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار