رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان در آیین جشن عاطفه ها:

تعمیق فرهنگ نوع دوستی مهمترین وظیفه آموزش و پرورش

اهواز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان در آیین جشن عاطفه ها گفت :مهمترین وظیفه در آموزش و پرورش تعمیق فرهنگ نوع دوستی است .

کد مطلب: ۹۵۸۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تعمیق فرهنگ نوع دوستی مهمترین وظیفه آموزش و پرورش

علیرضا مسرور امروز در آیین استانی جش عاطفه ها در دبستان دخترانه فضیلت اهواز گفت: امروز جامعه دانش آموزی ما و معلمان در آموزش و پرورش در این جشن شرکت می کنند تا کمک کنند در کنار جامعه بزرگ ایران غمی درسینه ای نماند.و اگر دانش آموزی وارد مدرسه میشود و کمبودی دارد این کمبود را به کمک دیگر دانش آموزان برطرف کنند. وتعمیق این فرهنگ نوع دوستی مهمترین وظیفه آموزش و پرورش است .

او ادامه داد:ما بدنبال این هستیم که به چهره های نگران لبخند بزنیم دست دوسنانمان را بگیریم .غم که در سینه آنهاست با خندهامان از بین برود.و این از جمله کارهای بزرگی است که شما انجام میدهید.

رییس سازمان دانش آموزی استان ابراز امید واری کرد که در سایه توفیقات الهی بتوانیم محرومیت را به حداقل یرسانیم وبتوانیم با برنامه ریزی و سیاستهای درست با اقدامات و مدیریت مناسب مشکلات و بویژه مسایل اقتصادی جامعه را حل کنیم .

گفتنی است جشن عاطفه همه ساله درآستانه سال تحصیلی جدید با مشارکت سازمان دانش آموزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای کمک به دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند در مدارس برگزارمی شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار