استاندار خراسان جنوبی ۵۰۰ میلیون ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کرد

بیرجند(پانا) ـ استاندار خراسان جنوبی با شرکت در جشن عاطفه‌ها مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کرد.

کد مطلب: ۹۵۸۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خراسان جنوبی ۵۰۰ میلیون ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی صبح امروز در مرحله دوم جشن عاطفه در مدرسه دخترانه امام حسین(ع) بیرجند اظهار داشت گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها امروز (چهارشنبه) دهم مهر در ۹۷۸ مدرسه استان و با همکاری آموزش و پرورش خراسان‌ جنوبی برگزار شد.

رضا سلم‌آبادی با بیان اینکه اکنون ۱۱ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند افزود: اولین مرحله جشن عاطفه‌ها در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور هفتم و هشتم شهریور با شعار «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» در ۳۷۹ پایگاه ثابت و سیار در سطح معابر عمومی و مصلاهای نمازجمعه برگزار شد.

او اظهار داشت: دانش‌آموزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در جهت حمایت از دانش‌آموزان نیازمند به پایگاه‌های مستقر در مدارس تحویل خواهند داد.

سلم آبادی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد و مدارس مکان‌هایی است که مردم می‌توانند کمک‌های خود را به صورت حضوری تحویل دهند گفت: طی سال‌های اخیر کمیته امداد به منظور کاهش هزینه‌ها و تسریع در جمع‌آوری کمک‌ها از روش‌های نوین برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی استفاده می‌کند.

محمدعلی واقعی نیز درادامه گفت : امید است دانش آموزان بتوانند اهدافی که در سند بنیادین دیده شده را مدنظر قرار دهند تا بتوانیم در پیشبرد اهداف عالی انقلاب قدم رو به رشدی برداریم.

او با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها افزود: بحث همدلی، تعاون و کمک به یکدیگر از سنت‌های حسنه‌ای است که در باورهای دینی و اعتقادی ما وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اولیاء دانش آموزان همیشه در امورات خیر و در جشن عاطفه‌ها پیش قدم بوده و در این راستا همه ساله در کنار آموزش و پرورش در جشن عاطفه‌ها نقش پررنگی داشته‌اند.

واقعی تصریح کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها و کمک به تامین لوازم التحریر و وسایل آموزشی دانش آموزان نیازمند گام برداشتن در راستای عدالت آموزشی است.

او خاطرنشان کرد: با برگزاری جشن عاطفه‌ها باید کمک کنیم تا روحیه ایثارگری و تعاون در بین فرزندانمان باقی بماند و سینه به سینه و نسل به نسل به سایر دانش آموزان منتقل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به پیگیری‌های خوب استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: علیرغم همه تنگناها این روحیه لطیف باعث شده دانش آموزان سال را با شادی آغاز کنند.

واقعی از توزیع بسته‌های لوازم التحریر از ابتدای امسال در بین دانش آموزان نیازمند خبر داد و اظهار: بسته جدید لوازم التحریر نیز از روز شنبه 13 مهرماه در سطح استان توزیع می‌شود.

اوبا بیان اینکه امید است نگرانی‌هایی که در بحث لوازم التحریر وجود داشته برطرف شود افزود: در این راستا کمیته امداد نیز همه ساله گام‌های خوبی برداشته است و تلاش مضاعفی دارند تا بتوانند به جامعه تعلیم و تربیت و دانش آموزان کمک کنند تا این استعدادها بر اساس مشکلات مالی از درس خواندن و حیات طیبه باز نمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امید است با پیگیری‌های استاندار تا پایان امسال مدرسه بدون کانکس را شاهد باشیم گفت: پیگیر هستیم علیرغم کمبود سرانه از طریق استانداری این امر نیز محقق شود تا دانش آموزان بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار