استاندار یزد: امروز فضای خوبی برای ارائه خدمت به پناهندگان درزمینه تحصیل دراستان یزد فراهم شده است

یزد (پانا) – "محمد علی طالبی " درآیین بهره برداری ازدبستان پسرانه دانش ازهمراهی کمیساریای عالی درتامین نیازها ومدیریت امورمهاجرین دراستان یزد قدردانی کرد و گفت: امروز فضای خوبی برای ارائه خدمت به پناهندگان درزمینه تحصیل فراهم شده است .

کد مطلب: ۹۵۸۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار یزد: امروز فضای خوبی برای ارائه خدمت به پناهندگان درزمینه تحصیل دراستان یزد فراهم شده است

" طالبی " به برنامه ریزی آموزش وپرورش برای پوشش حداکثری دانش آموزان اتباع اشاره کرد وگفت: اصراروپافشاری ما براین است که حتی یک دانش آموزاتباع نیزازتحصیل محروم نشود .

ایشان با یادآوری این نکته که درزمینه بهداشت ودرمان اتباع خارجی دراستان نیز قدم های خوبی برداشته شده است افزود : دراین راستا هم با حمایت سازمان های بین المللی ، مشارکت کمیساریای عالی و اختصاص اعتبارات دولتی و خیرین کارهای خوبی صورت گرفته است .

عالیترین مقام عالی استان فراهم آوردن زمینه تحصیل اتباع را بسیارمهم خواند و گفت : هرچه بتوانیم سطح آموزش و تحصیلات این عزیزان را ارتقا دهیم به رفع مشکلات ومسائل اجتماعی کمک کرده ایم .

وی با یادآوری ضرورت افزایش جامعه پذیری ، همزیستی و تعامل با اتباع گفت: باید شرایطی به وجود بیاوریم که این همزیستی با کمترین مشکل محقق شود.

ایشان درپایان با تاکید مجدد بر ضرورت کمک سازمان ها یین المللی برای رفع مشکلات و مسائل اتباع دراستان یزد افزود : امیدواریم با تداوم این کمک ها ، فضای دوستی ، مسالمت ، همکاری بین دو ملت ایران وافغانستان به خوبی تداوم داشته باشد و ما بتوانیم برخی از کاستی ها این حوزه را برطرف کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار