انتصاب معاون جدید پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در حکمی، جمیل عباسی غریب را به سمت معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۵۸۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب معاون جدید پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان

به گزارش پانا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در این حکم با اشاره به سوابق فرهنگی و اجرایی جمیل عباسی غریب بر توفیق روز افزون مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید تأکید کرده است.

توسعه فرهنگ اقامه نماز در مدارس، تقویت شایستگی های اعتقادی دانش آموزان با استفاده از برنامه های تربیتی، برنامه ریزی در جهت تعالی دانش آموزان در عرصه های دینی و فرهنگی در راستای سند تحول بنیادین، برنامه ریزی برای تعمیق تربیت دینی، اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان به منظور اغنای فکری آنها جهت پذیرش قلبی حجاب و گسترش همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی با ساماندهی و به کارگیری اثربخش از منابع انسانی از مهم ترین محورهای مورد تأکید مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در حکم انتصاب معاون جدید پرورشی و فرهنگی است.

جمیل عباسی غریب متولد 1350 ، 30 سال سابقه آموزشی و مدیریتی و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای گردشگری است. مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی، ریاست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان و ریاست اداره فرهنگی، هنری و اردویی معاونت پرورشی آموزش و پرورش گیلان برخی از مسئولیت های پیشین غریب در سالهای اخیر است.

وی از 24 تیرماه امسال سمت سرپرستی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان را به عهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار