استاندار خوزستان عنوان کرد :

آیین جشن عاطفه‌ها بستری برای گسترش اخلاق و نوع دوستی در جامعه

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان در آیین استانی جشن عاطفه‌ها با تاکید بر ارتقای اخلاق و گسترش فرهنگ انفاق از طریق جشن عاطفه‌ها گفت: برگزاری آیین شور عاطفه‌ها سبب ارتقای اخلاق و گسترش فرهنگ انفاق و نوع دوستی در جامعه می شود.

کد مطلب: ۹۵۸۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین جشن  عاطفه‌ها بستری برای گسترش اخلاق و نوع دوستی در جامعه

غلامرضا شریعتی امروز در آیین استانی جشن عاطفه ها که با شعار « با رنگ مهر رویایی را بسازیم» در دبستان دخترانه فضیلت اهواز برگزار شد، گفت: برگزاری این آیین سبب ارتقای اخلاق و گسترش فرهنگ انفاق و نوع دوستی در جامعه می شود.

اوبا تاکید بر ضرورت ایجاد بسترهای رقابت برای انجام فعالیت های خیرخواهانه در جامعه گفت: خداوند در قرآن کریم با تعابیر متعدد مومنان را به انفاق کردن در راه خدا فرمان داده است و در راستای نهادینه کردن این عمل خداپسندانه در جامعه می توانیم هم به صورت پنهان و هم به صورت آشکار به این کار خیر اقدام کنیم و زمینه رقابت در کمک کردن به دیگران را فراهم کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه آیین شور عاطفه ها 24 سال است که در کشور برگزار می شود، افزود: این سنت حسنه از یک پیشینه 24 ساله در جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و در تمامی این سالها در آموزش و پرورش کشور برگزار شده است.

استاندار خوزستان با تاکید بر حضور تمامی احاد جامعه در آیین شور عاطفه ها گفت: هر کس به اندازه بضاعت خویش باید در این کار خیر مشارکت کند و گامی هر چند کوچک برای کمک به دانش آموزان کم برخوردار و فراهم آوردن تمهیداتی برای تحصیل آنها بردارد تا آنان نیز همانند دیگر دانش آموزان از شرایط مساعدتری برای تحصیل برخوردار شوند.

شریعتی اضافه کرد: ما نباید در برابر رنج دیگران از کمبود امکانات و فقر بی تفاوت باشیم و باید تلاش کنیم با استعانت از فرهنگ قرآنی، اسلامی و دینی به هم نوعان خویش کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار