امضای تفاهم نامه همکاری بین معاونت آموزش ابتدایی و سازمان دانش‌آموزی در فارس

شیراز (پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، از امضای یک تفاهم نامه همکاری با سازمان دانش‌آموزی فارس در راستای هم افزایی در بین دو مجموعه و در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۸۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه همکاری بین معاونت آموزش ابتدایی و سازمان دانش‌آموزی در فارس

فیاض‌پور در جمع مسوولان سازمان دانش‌آموزی استان فارس ، توسعه یک جامعه را وابسته به توسعه آموزش وپرورش عنوان کرد و افزود: در سراسر دنیا کشورهایی به توسعه همه جانبه دست یافته‌اند که توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشته‌اند.
فیاض پور ادامه داد: آموزش و پرورش نگاه نقش دهنده‌ای در جامعه دارد و در سند تحول بنیادین هم بیشترین توجه آموزش‌وپرورش را به تربیت ۶ ساحتی دانش‌آموزان کرده‌است و این ۶ ساحت همان کاری است که شما در سازمان انجام می‌دهید.
او با اشاره به اینکه فعالیت ما در معاونت ابتدایی نیز مشابه آن چیزی است که شما در سازمان دانش‌آموزی انجام می‌دهید، ادامه داد: به منظور هم‌افزایی فعالیت‌های این دو بخش در صدد هستیم تا در فارس با تنظیم یک تفاهم‌نامه همکاری خود را با سازمان دانش‌آموزی افزایش دهیم.
فیاض‌پور با یادآوری اینکه آموزش و پرورش فارس و سازمان دانش‌آموزی آن یکی از بهترین‌ها از نظر عملکرد در کشور است، این موفقیت را حاصل تلاش مدیریت سازمان در استان و تیم مجرب او برشمرد.
او با اشاره به اینکه مسوولان آموزش و پرورش و معلمان به عنوان متولیان این نهاد هستند،گفت: خود ما به عنوان متولی این نهاد باید حافظ شان معلمی باشیم به گونه‌ای که همه در جامعه خود به این نتیجه برسند که ریشه تمام مشکلات عدم توجه به آموزش و پرورش است و جامعه به این نهاد توجه کند.
او تربیت نسلی سالم، متدین، علاقمند به وطن، منتقد،وطن دوست، دین‌دارو متخصص، مسوولیت‌پذیر و حق‌گو و حق‌جو را از اهداف آموزش و پرورش برشمرد و افزود: رسالت سازمان دانش‌آموزی و منش‌های ۱۲‌گانه این سازمان نیز در همین راستا است و جادارد تا ما در معاونت آموزش ابتدایی با همکاری این سازمان از ظرفیت این تشکیلات بهره بیشتری ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار