صیدلو: امیدوارم هیچ دانش‌آموزی به دلیل اقتصادی از تحصیل محروم نشود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم جشن عاطفه‌ها ابراز امیدواری کرد که به برکت هویت انسانی ایرانیان هیچ دانش‌آموزی به دلیل گرفتاری اقتصادی از تحصیل در مدرسه محروم نشود.

کد مطلب: ۹۵۸۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: امیدوارم هیچ دانش‌آموزی به دلیل اقتصادی از تحصیل محروم نشود

محمد صیدلو در مراسم جشن عاطفه‌ها که صبح امروز در ورزشگاه الغدیر شهر قدس برگزار شد خطاب به دانش‌آموزان حاضر در این مراسم گفت: «جشن عاطفه‌ها امروز در ۲۱ شهرستان استان تهران در تمام مدارس برگزار می‌شود و دانش‌آموزان دردمندی خود را نسبت به همکلاسی‌های خود که وضعیت مناسبی از نظر معیشت تحصیل ندارند، اعلام می‌کنند.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: «ما به‌ عنوان انسانی که در ایران اسلامی هستیم باید در زندگی مراقب باشیم؛ هویت خود را مدیریت کنیم زیرا هویت چیزی است که باعث می‌شود به صحنه فقر افراد حساسیت نشان دهیم.»

صیدلو بزرگترین درد انسان امروز را بی‌تفاوتی و درمان آن را دردمندی دانست و گفت: «جشن عاطفه‌ها آزمایشگاه انسانیت ما و دماسنج انسانیت ما واکنش‌ها نسبت به اطراف است.»

او افزود: «هویت ایرانی ما و حس ما نسبت به کشورمان مهم است و باید از آن مراقبت کنیم. همچنین باید هویت دینی و اعتقادی خود را مدیریت کنیم. امیدوارم در ایران زمین به برکت هویت انسانی که از نگاه دینی و اعتقادی ما نشات می‌گیرد هیچ دانش‌آموزی به دلیل گرفتاری اقتصادی از تحصیل در مدرسه محروم نشود.»

با شعار نوع‌دوستی و دیانت که سرشار از مفاهیم انقلابی است دانش‌آموزان محروم را حمایت کنیم

علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه این مراسم گفت: «در سراسر کشور دانش‌آموزان محروم فراوانی داریم که هرگز در ذهنشان نمی‌آید در چنین جشنی بتوانند شرکت کنند این افراد وسایل اولیه را برای ورود به سال تحصیلی ندارند و چشمشان به محبت شما دانش‌آموزان است.»

عسگریان بر نوعدوستی و کمک به محرومان تاکید کرد و گفت: «دانش‌آموزان محروم را در ذهن خود در آغوش بکشید و محبت خود را بین آنان تقسیم کنید. به دانش‌آموزان محروم قول دهید آنان را از یاد نبرید و به آنان کمک کنید.»

او گفت: «با شعار نوعدوستی و دیانت که سرشار از مفاهیم انقلابی است دانش‌آموزان محروم را حمایت کنیم. امسال به محرومان کمک و دوستی، همدلی و دیانت را ترویج می‌کنیم. این هدف بزرگ قابل تحقق است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار