با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش

کاروان تجهیزات ورزشی‌ و بهداشتی آذربایجان شرقی به مدارس اعزام شد

تبریز(پانا) - کاروان وسایل ورزشی و بهداشتی «مهر با نشاط» استان آذربایجان شرقی عصر دیروز، 9 مهر 98، با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به طرف مدارس محروم استان حرکت کرد.

کد مطلب: ۹۵۸۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کاروان تجهیزات ورزشی‌ و بهداشتی آذربایجان شرقی به مدارس اعزام شد

مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، در آیین اعزام کاروان تجهیزات ورزشی گفت: ما باید تفکر سیستمی داشته باشیم زیرا چرخش سیستم به صورت انفرادی کاری از پیش نمی.برد.

او افزود: برای ایجاد تحول در ورزش کشور باید معاونت تربیت‌بدنی و سلامت با سایر معاونت‌ها همکاری کند و اگر غیر از این باشد و همدیگر را رقیب بدانیم و با هم همکاری نکنیم ورزش کشور 50 سال آینده هم همانی خواهد بود که اکنون است.

حمیدی تاکید کرد: برای شروع هر کاری در کشور آموزش و پرورش مبناست و باید با به حرکت درآمدن سیستم به صورت هماهنگ و گروهی بتوانیم استعدادها را کشف و در مسیر درست حرکت دهیم تا شاهد شکوفایی ورزش در سطح ملی و بین المللی باشیم.

جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی، نیز در این آیین گفت: 2240 تجهیزات ورزشی و بهداشتی برای مناطق و نواحی محروم استان ارسال می‌شود تا دانش آموزان از آنها برای شکوفایی استعداد خود استفاده کنند. پیش از این نیز در هفته کتاب و کتابخوانی مدارس روستایی به کتابخانه کلاسی مجهز شدند.
او تصریح کرد: تربیت همه‌بعدی در مدارس مدنظر است و در همین راستا ارتقای نشاط دانش‌آموزان از طریق تقویت ورزش‌های دانش‌آموزی پیشرفت چشمگیری داشته است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای در استان سه هزار تیم ورزشی در مدارس ایجاد شده است. طرح‌های نماد و حیاط پویا نیز از جمله طرح‌های موفق معاونت تربیت بدنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار