مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در بازدید از سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی:

سازمان دانش آموزی بازوی کمکی فعالیت های تربیتی،پرورشی،هویتی و تشکیلاتی آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا) - مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در بازدید از سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی این سازمان را بازوی کمکی فعالیت های تربیتی،پرورشی،هویتی و تشکیلاتی آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۵۸۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی بازوی کمکی فعالیت های تربیتی،پرورشی،هویتی و تشکیلاتی آموزش و پرورش است

زهرا مظفر در حاشیه بازدید از سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی به خبرنگار پانا گفت:هویت بخشی به دانش آموزان و تشکل سازی و همچنین تربیت اجتماعی و سیاسی ماهیت تشکیل سازمان دانش آموزی بوده و این سازمان به عنوان یک بازوی کمکی در حوزه فعالیت های تربیتی و پرورشی کمک حال آموزش و پرورش است.

وی در این خصوص ادامه داد،سازمان دانش آموزی کمک شایانی به برخی فعالیت های آموزش و پرورش در بخش هایی که خود دستگاه نمی تواند ورود پیدا کند،انجام می دهد و به عنوان یک نهاد موثر در فعالیت های پرورشی و تربیتی در پیشبرد اهداف مجموعه وزارت نقش ایفا می کند و اگر فعالیت های این سازمان مشکلات اجرایی نیز داشته باشد با خرد جمعی و هماهنگی های درون سازمانی مرتفع می شوند و این موضوع نمی تواند ماهیت فعالیت های سازمان دانش آموزی را خدشه دار نماید.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در خصوص سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی نیز گفت: نظم و انسجام موجود سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی نشان از روح تشکیلاتی و اراده قوی نیروهای این سازمان است که مدیریت با اراده و توانمند آن، این مجموعه را به شکل قابل توجهی متمایز ساخته است. ورود منسجم و برنامه محور به بحث ساماندهی پوشاک مدارس گواهی محکم بر این ادعا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار