حیدری فرمانده انتظامی غربی ترین شهرستان استان گلستان:

مردم وابستگی قابل توجه ایی به رسانه دارند

پانا (بندرگز) _ سرهنگ عباس حیدری فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز در جمع اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولیت سنگین خبرنگاران و وابستگی قابل توجه مردم به رسانه های معتبر اشاره ایی داشت و افرود: رساندن صحیح خبر از اعتبار یک خبرنگار است.

کد مطلب: ۹۵۷۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مردم وابستگی قابل توجه ایی به رسانه دارند

به گزارش سجاد قاسمی خبرنگار خبرگزاری پانا مرکز گلستان _ به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز از خبرنگاران فعال عرصه خبر و رسانه دعوت بعمل آورد .

در این جلسه خبرنگار خبرگزاری پانا گلستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تلاش های شبانه روزی این نیرو ها در خصوص حضور پلیس در مدارس این شهرستان جویا شد،

سرهنگ حیدری فرمانده انتظامی بندرگز در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری پانا گلستان گفت:

حضور پلیس با عنوان های مختلف از جمله پارک ترافیک و به خصوص حضور پلیس راهور در مدارس باهمکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان به طور مستمر اقدام شده است و در حال اجرا است.

عباس حیدری در ادامه این جلسه خاطر نشان کرد:

در سطح شهرستان بندرگز 77 درصد افزایش کشف سرقت ، یک میلیارد ریال کشف کالای قاچاق ، 20 درصد افزایش کشف مواد مخدر ، 50 درصد افزایش کشف قاچاق سوخت و... را در 7 ماه اول سال داشتیم.

خبرنگار پانا مرکز گلستان در ادامه از وضعیت ترافیک شهری در ساعات شروع و پایان مدارس جویا شد ؛عباس حیدری فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فوق الاشاره گفت:

حضور جدی پلیس راهور منطقه در بحث طرح مدارس در ساعات شروع و پایان مدارس از اولویت های برنامه های نیروی انتظامی بخصوص پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرگز است.

خبرنگار: سجاد قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار