مدیر جدید سازمان دانش‌آموزی شهرستان سمنان معرفی شد

سمنان (پانا) - معصومه ضمائمی فرد، مدیر جدید سازمان دانش‌آموزی شهرستان سمنان با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان به همراه سایر مسئولین معرفی شد.

کد مطلب: ۹۵۷۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر جدید سازمان دانش‌آموزی شهرستان سمنان معرفی شد

آئین تودیع و معارفه مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان سمنان با حضور مسئولان و اعضای مجامع مربیان، مدرسان، پیشکسوتان و اعضای این سازمان برگزار شد.

در آئین تودیع و معارفه مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان سمنان، ضمن تجلیل از زحمات چهار ساله مراد دوستمحمدیان در سمت مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان سمنان، معصومه ضمائمی فرد به این سمت معرفی شده و از امروز فعالیت رسمی خود را به عنوان مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان سمنان آغاز کرد.

معصومه ضمائمی فرد در طی 10 سال سابقه تشکیلاتی و حضور خود در سازمان دانش آموزی، پیش از این به عنوان دبیر مجمع مدرسین سازمان دانش آموزی، دبیر مجمع مربیان سازمان دانش آموزی، مدرس کشوری سازمان دانش آموزی، معاون آموزشی و ارزیاب اردوهای ملی در سال های گذشته فعالیت داشته است.

سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران بر اساس مصوبه مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان یکی از نهادهای عمومی غیردولتی در کشور فعالیت می‌کند.

این سازمان تشکل‌های مهم دانش‌آموزی مانند مجلس دانش‌آموزی، تشکل پیشتازان، خبرگزاری پانا و چهار مجمع اعضا، مدرسان، مربیان و پیشکسوتان پیشتاز را در خود جای داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار