رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

انتخابات شوراهای دانش آموزی نماد مشارکت عمومی است

بردخون،بوشهر(پانا)_رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی نماد مشارکت عمومی در کشور است.

کد مطلب: ۹۵۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شوراهای دانش آموزی نماد مشارکت عمومی است

ظهیر محمودی در نشست برنامه ریزی شوراهای دانش آموزی اظهار داشت: شوراهای دانش آموزی موجب تقویت مشارکت جمعی و آماده سازی دانش آموزان می شوند و با حضور در انتخابات شورا مسولیت پذیری و فعالیت گروهی را تمرین می کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: انتخابات شورای دانش آموزی نماد مشارکت عمومی در کشور و توسعه فعالیت های آموزش و پرورش است که فرصتی مناسب برای مشارکت عملی دانش آموزان در توسعه و تقویت فعالیت های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و هنری در مدارس را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: شورای دانش آموزی یکی از ارکان مدرسه و نهادی صنفی است که اعضای آن در انتخاباتی آزاد و به منظور زمینه سازی رشد مهارت های فردی، اجتماعی و توسعه مشارکت دانش آموزان در امور آموزشی و پرورشی و تعامل بین مدرسه ودانش آموزان انتخاب می شوند.

محمودی ابراز داشت: شورای دانش آموزی به عنوان بازوی مشورتی و سرمایه ای ارزشمند در مدارس است که در صورت جدی گرفتن توسط مدیران مدارس، می تواند با هم افزایی مثبت در بین دانش آموزان، در تحقق اهداف پیش بینی شده در مدارس بسیار موثر باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز گفت: شوراهای دانش آموزان در تعدادی از مدارس منطقه تشکیل می شود که در حال آماده سازی مقدمات کار هستیم و امیدواریم دانش آموزان مانند سال های گذشته مشارکت خوبی داشته باشند.

حیدر مغدانی افزود: مراسم نمادین با حضور مسؤولان بخش، نمایندگان استان و تعدادی از فرهنگیان در مدرسه عفت روستای شهنیا برگزار می شود.

در ادامه اعضای جلسه پیرامون جایگاه شورای دانش آموزی مطالبی بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار