رییس اداره آموزش متوسطه اول :

روابط انسانی مبتنی بر رفتار سازمانی ارزش مدار، منجر به ارتقای شاخص ها ودستیابی به اهداف سازمانی متوسطه اول شده است

پانا (گرگان) - مالک خان احمدی رییس اداره آموزش متوسطه اول اداره کل آموزش وپرورش استان گفت : روابط انسانی مبتنی بر رفتار سازمانی ارزش مدار، منجر به ارتقای شاخص ها ودستیابی به اهداف سازمانی متوسطه اول گردیده است .

کد مطلب: ۹۵۷۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
روابط انسانی مبتنی بر رفتار سازمانی ارزش مدار، منجر به ارتقای شاخص ها ودستیابی به اهداف سازمانی متوسطه اول شده است

مالک خان احمدی رییس اداره آموزش متوسطه اول اداره کل آموزش وپرورش استان در مصاحبه با خبرگزاری پانا گفت : روابط انسانی مبتنی بر رفتار سازمانی ارزش مدار، منجر به ارتقای شاخص ها ودستیابی به اهداف سازمانی متوسطه اول گردیده است .

وی درادامه افزود :در راستای ارتقای کیفیت آموزش و پرهیز از مسائل حاشیه ای تلاش نمودیم تا با روابط انسانی مبتنی بر رفتار سازمانی ارزش مدار ، همراهی و همدلی در حوزه آموزش متوسطه دوره اول استان ایجاد نموده و در قالب یک تیم همدل و معتقد به اصول حرفه ای جهت نیل به اهداف مشترک اقدام نماییم ،که نتیجه این فرایند ،ارتقای شاخص میانگین نمرات در هرسه پایه دوره اول در خرداد 98 گردید.

پوشش تحصیلی دوره اول متوسطه از 18/91 درصد به 42/91 درصد ارتقا یافت.کسب مقیاس عالی در اجرای برنامه های دوره اول متوسطه طبق نتایج ارزیابی ثبت شده در سامانه نظارت و ارزیابی .

خان احمدی در خصوص کسب عناوین جشنواره نوجوان خوارزمی افزود: اجرای جشنواره نوجوان خوارزمی با پوشش صددرصدی دانش آموزان دوره اول متوسطه نیز در جهت کیفیت آموزش اجرا می شود و استان گلستان در سال تحصیلی 98-97 با کسب دورتبه اول کشوری در محورهای زبان خارجه و آزمایشگاه ، سه رتبه دوم کشوری در محورهای ادبیات فارسی ، بازارچه کسب و کار و پژوهش و کسب رتبه سوم کشوری در محور دست سازه ها توانست نتیجه بسیار خوبی را کسب نماید.

خان احمدی درخصوص برنامه های اجرا شده در متوسطه اول بیان داشت :اجرای برنامه تعالی مدیریت در کل مدارس متوسطه استان و ارزیابی بیرونی از این مدارس در سطوح منطقه ای و استانی انجام شد و در نهایت 19 آموزشگاه برای ارزیابی مرحله کشوری و کسب عنوان ممتاز کشوری به دفتر متوسطه اول وزارت متبوع معرفی شدند.

رییس اداره متوسطه اول استان گلستان در خصوص برنامه های سال آتی بیان داشت:

در راستای توسعه آموزش مهارت دانش آموزان شبانه روزی با اجرای طرح خوداتکایی و ایران مهارت سعی داریم تا از فرصت های در اختیار دانش آموزان مستقر در خوابگاه استفاده بهینه کرده ومهارت های مورد نیاز ومتناسب با ظرفیت های مدرسه آموزش داده شود.

و همچنین در راستای ارتقای مهارت معلمان و تربیت مدرسین میانی مرحله اول این اقدام مبارک در شهریور 98 اجراگردیده و تا پایان مهرماه نیز مرحله شهرستانی آن اجرا خواهد شد. و انشاء الله در سه مرحله در طول سال تحصیلی اجرا خواهد شد.

و با توجه به اهمیت آموزش های مهارت محور ، اجرای طرح ایران مهارت از برنامه های اصلی متوسطه اول می باشد که 25 درصد دانش آموزان این دوره تحصیلی را تحت پوشش قرارخواهیم داد . شایان توجه است در سال تحصیلی 98-97 استان گلستان با پوشش 23 درصدی دانش آموزان دوره اول متوسطه جزو استان های پیشرو در اجرای برنامه بوده است.

قابل ذکراست طرح بوم یا همان برنامه ویژه مدرسه در کلیه مدارس دوره اول متوسطه استان اجرا می گردد و در راستای عملیاتی نمودن برنامه درس ملی مبنی بر دراختیار قرار دادن بخشی از زمان رسمی آموزش به مدرسه این برنامه انجام می شود و در این برنامه به مدت 60 ساعت در طول سال تحصیلی به دانش آموزان مهارت های زندگی و یا فنی و غیره آموزش داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار