معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:

حق بیمه دانش آموزان در سال تحصیلی جاری هفتاد هزار ریال تعیین شده است

بوشهر(پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص میزان حق سرانه سالانه بیمه شدگان گفت: حق بیمه دانش آموزان در سال تحصیلی 98-99 هفتاد هزار ریال تعیین شده است.

کد مطلب: ۹۵۷۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
حق بیمه دانش آموزان در سال تحصیلی جاری هفتاد هزار ریال تعیین شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامرضا دانش فر پس از در نشست انعقاد قرارداد آموزش و پرورش استان با شرکت سهامی بیمه معلم شعبه استان بوشهر، اظهارداشت: سقف سنی بیمه شدگان در آموزش و پرورش استان مشروط به پرداخت حق بیمه تحت پوشش این قرارداد با بیمه معلم و اشتغال به تحصیل تمام وقت از مهد کودک تا 70 سالگی است.

وی به زمینه های انعقاد این قرارداد پرداخت و گفت: این قرارداد در دو زمینه بیمه حوادث و درمان مازاد دانش آموزان و کارکنان و طرح جامع مسئولیت مدنی بیمه شدگان در قبال یکدیگر و اشخاص ثالث منعقد شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر بر اهمیت تعهدات شرکت سهامی بیمه در بخش حوادث و درمان تاکید کرد و افزود: تعهدات سالانه بیمه معلم استان در زمینه هایی از جمله هزینه خرید و پیوند کلیه تاسقف سی میلیون ریال، جبران غرامت نقص عضو دائم و غیردائم تا سقف یک میلیارد ریال، کاشت حلزون گوش تا یکصد میلیون ریال، هزینه درمان سرپایی در اثر حادثه تا بیست میلیون و عمل جراحی ناشی از بیماری نیز تا سقف بیست میلیون ریال در نظر گرفته شده است و همچنین در بخش درمان علاوه بر موارد ذکر شده، جبران کمک هزینه خرید سمعک، ویلچر و جبران غرامت فوت ناشی از بیماری و حادثه نیز لحاظ شده است.

دانش فر به معافیت گروهی از دانش آموزان از پرداخت حق بیمه اشاره کرد و ادامه داد: فرزندان دانش آموز خانواده های معظم شهدا، جانبازان، مفقودین، آزداگان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و همچنین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی از پرداخت حق بیمه معاف هستند و می توانند از مزایای این قرارداد به صورت رایگان استفاده کنند.

وی در تشریح"طرح جامع مسئولیت مدنی بیمه شدگان در قبال یکدیگر و اشخاص ثالث" یادآور شد: این طرح شامل مدیران،کارکنان و دانش آموزانی می شود که در اماکن متعلق به آموزش و پرورش، فضا های آموزشی و پرورشی، اردوهای دانش آموزی و راهیان نور دچار حادثه می شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر در همین زمینه به ذکر مواردی از خدمات این طرح به مدیران و کارکنان فرهنگی و دانش آموز که در اثر حادثه دچار آسیب شده اند پرداخت و تصریح کرد: جبران غرامت فوت و نقص عضو به صورت دیه کامل، جبران هزینه درمان سرپایی و بیمارستانی تا سقف یکصد و پنجاه میلیون ریال و جبران سایر هزینه های درمانی هر فرد تا سقف پانصد میلیون ریال از محل تعهدات طرح مسئولیت مدنی قابل پرداخت است.

دانش فر پرداخت قسمتی از هزینه درمانی بیماران صعب العلاج خاص را بخش دیگری از این قرارداد دانست و افزود: با رعایت سقف اعتبارات مربوطه و برابر دستورالعمل، پرداخت بخشی از هزینه درمانی بیماران صعب العلاج و بیماری های خاص با معرفی نامه این اداره کل به بیمه معلم شعبه استان بوشهر امکان پذیر است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر در ارتباط با میزان حق سرانه سالانه بیمه شدگان گفت: حق بیمه دانش آموزان در سال تحصیلی 98-99 هفتاد هزار ریال تعیین شده است.

وی در پایان با بیان اینکه "مدت زمان این قرارداد، یک ساله و شروع آن از آخر شهریور 98 است خاطرنشان کرد: مهلت ارسال اسامی بیمه شدگان از اول مهرماه تا حداکثر تا 15 آبان 98 خواهد بود و آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق باید نسبت به انجام آن اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار