برخورد با صنوف متخلف در عرضه لوازم التحریر با تصاویر نامتعارف

قم (پانا) - رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف در عرضه لوازم التحریر با نمادها و تصاویر نامتعارف در قم خبر داد .

کد مطلب: ۹۵۷۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برخورد با صنوف متخلف در عرضه لوازم التحریر با تصاویر نامتعارف

سرهنگ "پیام کاویانی" اظهار داشت: اشاعه فرهنگ ابتذال یکی از روش های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کمرنگ کردن باورها و ارزش های ملی و مذهبی است و دشمن همواره تلاش دارد با شیوه های متنوع و متفاوت، نیت پلید خود را عملی کند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم گفت: در سالیان اخیر یکی از این روش ها از طریق چاپ تصاویر و مدل های نامتعارف به صورت آرم و علایم بر روی لوازم التحریر و نوشت افزار است.
وی بیان داشت: متأسفانه برخی از توزیع کنندگان بدون توجه به علایم و نقوش و تصاویر روی اقلام یاد شده، اقدام به عرضه این گونه محصولات در سطح صنوف می کنند.
سرهنگ کاویانی با اشاره به بازگشایی مدارس اظهارداشت: اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، طرحی با هدف ساماندهی واحدهای صنفی عرضه کننده لوازم التحریر و نوشت افزار و به منظور تشدید اقدام های کنترلی و جلوگیری از تولید و عرضه الوازم التحریر و نوشت افزار نامتعارف و غیرمجاز اقدام کرده است .
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم در پایان بیان داشت: در طرح نظارتی پلیس از 78 واحد صنفی عرضه لوازم التحریر در استان بازدید و به تعداد 32 واحد صنفی تذکر داده شد همچنین به 9 واحد صنفی نیز اخطار داده شد و یک واحد صنفی متخلف نیز در این خصوص پلمپ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار