رییس سازمان دانش آموزی خوزستان عنوان کرد :

تمام تلاش ما حفظ شرائط مطلوب در راستای اهداف سازمان است

تهیه و انتشار بسته فرهنگی جهت توزیع در سرویس مدارس دانش آموزان

اهواز (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی استان خوزستان در نشست روسای مناطق و نواحی استان خوزستان عنوان کرد : تمام تلاش ما حفظ شرایط مطلوب در راستای اهداف سازمان دانش آموزی است و  سازمان دانش آموزی سرویس مدرسه را یک کلاس درس سیار تلقی می نماید بهمن منظور اقدام به تهیه و انتشار بسته فرهنگی جهت توزیع در سرویس مدارس دانش آموزان خواهیم کرد.

کد مطلب: ۹۵۷۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تمام تلاش ما حفظ شرائط مطلوب در راستای اهداف سازمان است

علیرضا مسرور درحاشیه برگزاری نشست روسای مناطق و نواحی استان با اشاره به خروجی این نشست به پانا گفت:اجلاس روسای سازمان دانش آموزی سراسر استان در راستای مرور برنامه های سال جدید برگزار و هماهنگی‌های لازم در این خصوص بویژه سازماندهی تشکل‌های پیشتازان در پرتال سازمان مرکز، جشن عاطفه ها، دستورالعمل بوفه مدارس، طرح سرویس و حل مشکلات پیش روی پایان طرح پوشاک مدارس پرداخته شد.


او در پاسخ به این پرسش که سازمان دانش آموزی استان تا چه اندازه در رسین به اهداف تعیین شده موفق بوده است بیان کرد: واقعیت آن است کار در شرائط موجود با محدودیتهای گوناگون سخت و دشوار است ولی تمام تلاش ما حفظ شرائط مطلوب در راستای اهداف سازمان است.
طرح پوشاک به شهادت دستگاههای نظارتی (بازرسی، حراست) امسال با کم‌ترین نگرانی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند امیدواریم پس از سه،چهارماه فعالیت همه جانبه روسای محترم با جذب کمکهای پیمانکاران زمینه توسعه فعالیتهای بیشتر پیشتازان را در طول سال فراهم آورند.
جشن عاطفه‌ها فردا با قوت و شایستگی در اکثر مدارس استان ب اجراء در خواهد آمد.
در چهل مدرسه از مناطق، شهرستانها و نواحی با نواختن زنگ جشن عاطفه‌ها بصورت ویژه با حضور مسئولین و مقامات مختلف از جمله استاندار محترم، فرمانداران و .... به اجرا در خواهد آمد.

مسرو با اشاره به سرویس مدارس و تهیه بسته فرهنگی سازمان دانش آموزی هم اضهار کرد : سازمان دانش آموزی سرویس مدرسه را یک کلاس درس سیار تلقی می نماید به همین منظور بسته فرهنگی این سازمان شامل کلیه اقلامی است که بتواند محیط سرویس مدرسه را با استانداردهای آموزش و پرورش و نیازهای تربیتی همراه و همگام کند.
تهیه سرود و فریادهای شادی و نماهنگهای مورد نیاز پخش در سرویس مدارس متناسب با تقویم سنی دانش آموزان، بروشورهای حاوی اطلاعات مورد نیاز اولیاء، دانش آموزان، رانندگان و نیزدر آینده نیز برگزاری دوره های آموزشی برای رانندگان در دستور کار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار