اولین گردهمایی مشترک معاونین تربیت بدنی و آموزش ابتدایی استان‌ها در تبریز آغاز بکار کرد

تبریز ( پانا ) - اولین گردهمایی و هم اندیشی مشترک معاونین تربیت بدنی و سلامت و آموزش ابتدایی استان ها با هدف " شکوفایی ورزش پایه و نشاط دانش آموزان کشور" صبح امروز با حضور معاونین تربیت بدنی و سلامت و آموزش ابتدایی وزیر در باشگاه فرهنگیان تبریز آغاز بکار کرد.

کد مطلب: ۹۵۷۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین گردهمایی مشترک معاونین تربیت بدنی و آموزش ابتدایی استان‌ها در تبریز آغاز بکار کرد

جعفر پاشایی در این گردهمایی گفت: « با وجود محدودیت مالی دولت، وزارت آموزش و پرورش اقدامات بسیار جدی در راستای افزایش کیفیت آموزشی ، پرورشی و رفاهی انجام داده است».

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: « المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در استان ۳هزار تیم ورزشی در مدارس ایجاد شده است و طرح نماد ، حیاط پویا و ... از جمله طرح های موفق معاونت تربیت بدنی است».

وی خاطرنشان شد: « ساخت زمین های ورزشی چمن مصنوعی از جمله پروژه هایی است که در استان آذربایجان شرقی پیگیری می شود که در همین راستا کاروان های تجهیزات بهداشتی و ورزشی به صورت بسته های کمکی در مدارس روستایی و محروم توسط آموزش و پرورش توزیع می شود».

پاشایی در خصوص حوزه ابتدایی یادآور شد: « در شاخص های ارتقای تحصیلی در نظام اموزشی جهانی پوشش تحصیلی پیش دبستانی دوره ابتدایی نزدیک به 100 را در استان داریم».

وی از اقدامات خوب حوزه معاونت ابتدایی استان را برگزاری جشنواره جابربن حیان مرحله کشوری، تهیه کتب و محتوای آموزشی برای پیش دبستانی در این حوزه برشمرد و گفت: « برای پیش دبستانی 9 جلد کتاب تهیه شده است».

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی انگیزه بخشی و تقویت روحیه را از رسالت های دستگاه تعلیم و تربیت استان برشمرد و تاکید کرد:« تمامی مشکلات با هماهنگی، همدلی و برنامه ریزی قابل حل است».

گفتنی است، گردهمایی مشترک معاونین تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کشور با حضور معاونین تربیت بدنی و سلامت و آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش روزهای 9 و 10 مهر ماه 98 در باشگاه فرهنگیان تبریز در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار