آغاز به کار بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی استان خوزستان در اهواز

اهواز(پانا)- مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان خوزستان صبح امروز (سه‌شنبه 9 مهرماه) با حضور فرماندار اهواز، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری خوزستان مدیرکل کانون خوزستان، مشاور امورهنری استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استانی و شهری آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۹۵۷۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی استان خوزستان در اهواز

کلان‌شهر اهواز، 9 و 10 مهرماه میزبان مرحله استانی این جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان است.

در این مرحله از جشنواره، 32 قصه گوی برتر شهرهای مختلف استان خوزستان در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای شامل زنان و مردان، دختران و پسران و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‎ها در روزهای 9 و 10 مهرماه 1398 از ساعت 8:30 الی 16:30 در سالن شهید جمال پور شهرداری اهواز، جنب فرمانداری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

حبیب پیام مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه‌ی ادبیات بومی، لیلا قنواتی فرد کارشناس فرهنگی کانون خوزستان و فعال حوزه‌ی قصه‌گویی و هادی ملکی مدرس، بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر و فیلم‌سازی داوران این جشنواره هستند.

گفتنی است: این دوره از جشنواره با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خوزستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز، اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و باشگاه خبرنگاران جوان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار